ارور موبایل

نام گوشی تاشوی بعدی سامسونگ مشخص شد

سایت رومانیایی شرکت سامسونگ پستی را به اشتراک گذاشته است که این پست مخصوص فروش کیس چرمی محافظ گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ است. در این پست نام این گوشی هوشمند Galaxy Z Flip نوشته شده است و بدین ترتیب، می‌توان نتیجه گرفت که نام این گوشی هوشمند تاشو تأیید شده است. این صفحه مجازی هیچ اطلاعات جزئی راجع به Galaxy Z Flip نمی‌دهد، اما به خاطر خبر‌های لو رفته از قبل، تقریبا می‌دانیم که باید منتظر یک گوشی با مشخصات تقریبا بالا باشیم و باید چه انتظاری از آن داشته باشیم.

Galaxy Z Flip با پردازنده Snapdragon 855 Plus رونمایی خواهد شد. سیستم عامل پیش فرض روی آن اندروید ۱۰ خواهد بود و همراه آن یک حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از جنس UFS 3.0 ارائه خواهد شد. این گوشی هوشمند تاشو یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Infinity Flex با کیفیت تصویر فول اچ‌دی پلاس خواهد داشت که از وسط تا می‌شود. در حالت بسته شدن هم، نمایشگر ثانویه ۱.۰۶ اینچی روی گوشی برای نشان دادن ساعت، نوتیفیکیشن‌ها و آب و هوا هم وجود دارد. برای تصویربرداری، شرکت سامسونگ یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی برای سلفی و یک دوربین دوگانه با لنز‌های ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه به کار گذاشته است.

سامسونگ Galaxy Z Flip یک حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه خواهد داشت. باطری این دستگاه ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. شایعه شده است که این گوشی هوشمند تاشو هزار و ۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت که قرار است در یازدهم فوریه در کنار گوشی‌های سری Galaxy S20 رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل