ارور موبایل

نتایج امیدوار کننده گوشی گوگل Pixel 4a در گیک‌ بنچ

گزارش‌های مربوط به شرکت گوگل حاکی از آن است که گوشی‌های ۲۰۲۰ این شرکت شامل سه مدل Pixel 5، Pixel 4a 5G و Pixel 4a می‌شود. مدل Pixel 4a LTE که قرار است با پردازنده Snapdragon 730 تولید شود در گیک‌بنچ دیده شده و فهرست این بنچمارک، قدرت آن را مشخص کرده است.

گوشی گوگل Pixel 4a دیده شده در بنچمارک گیک‌بنچ دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی است که سیستم عامل آن هم اندروید ۱۰ است. این گوشی هوشمند در مرحله پردازش تک‌هسته‌ای، موفق شد امتیاز ۵۵۱ و در مرحله پردازش چند‌هسته‌ای امتیاز هزار و ۶۵۵ را کسب کند. این امتیازات نشان‌دهنده پیشرفت گوشی جدید گوگل نسبت به Pixel 3a سال گذشته است که امتیازات ۳۴۴ و هزار و ۲۸۷ گرفته بود.

گوشی گوگل Pixel 4a در مقایسه با دیگر میان‌رده‌ها

این روز‌ها خبر‌های زیادی درباره میان‌رده وان‌پلاس یعنی Nord با پردازنده Snapdragon 765G می‌شنویم که به تازگی هم نتایج گیک‌بنچ آن منتشر شده است. وان‌پلاس Nord در مرحله پردازش تک‌هسته‌ای امتیاز ۶۱۳ و در مرحله پردازش چند‌هسته‌ای امتیاز هزار و ۸۵۰ را کسب کرده است. در نظر داشته باشید که گوشی گوگل Pixel 4a از لحاظ عملکرد پیشرفت خواهد کرد و بدون شک در زمینه گوشی‌های میان‌رده عالی خواهد بود.”!

 

البته، این گوشی از نظر عملکرد نمی‌تواند در حد و اندازه گوشی میان‌رده اپل، iPhone SE باشد؛ چرا که این گوشی همان پردازنده پرچمدار خود یعنی iPhone 11 را دارد.

گوشی گوگل Pixel 4a، یک گوشی میان‌رده باکیفیت

گوشی گوگل Pixel 4a با داشتن قیمت ۳۴۹ دلار، ۵۰ دلار کمتر از iPhone SE و ۱۱۰ دلار کمتر از وان‌پلاس Nord قیمت خواهد داشت. گفته می‌شود این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر ۵.۸۱ اینچی با حفره صفحه نمایش است. دوربین پشتی این گوشی ۱۲ مگاپیکسل است و سلفی آن هم ۸ مگاپیکسل قدرت دارد.

انتظار می‌رود، گوشی گوگل Pixel 4a حافظه‌ای داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت داشته باشد و یک باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را روشن نگه دارد. گفته می‌شود نرخ فریم نمایشگر این گوشی ۹۰ هرتز باشد، ولی جای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش این گوشی خالی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل