ارور موبایل
Mortal Kombat 1 Review: New Flesh on Old Bones

نقد و بررسی Mortal Kombat 1

[ad_1]

بازی‌های مبارزه‌ای نقطه قوت من نیستند، اما من همیشه مجذوب توانایی آنها در جذب شما با فرمولی آسان برای یادگیری و در عین حال سخت‌گیری می‌شوم. این خصوصیتی است که استودیو NetherRealm با گنجاندن انیمیشن‌های خشونت‌آمیز و پر زرق و برق آن را پذیرفته است، بنابراین اسکراب‌هایی مانند من می‌توانند به آن بپرند و اوقات خوشی را داشته باشند و با پاره کردن ستون‌ها با اندام‌های ژله‌ای که به آن‌ها چسبیده‌اند، لذت ببرند. مورتال کامبت بیش از 30 سال پیش از مبدأ بازی‌های خود به شدت تکامل یافته است، به دوران سه‌بعدی منحرف شده و با مجسمه‌سازی آهسته داستان بزرگ‌تر، خود را از رقبایی مانند Street Fighter و Tekken متمایز کرده است. بنابراین، تعجب آور نیست که وقتی دوازدهمین و آخرین ورودی آنها با عنوان “Mortal Kombat 1” نامگذاری می شود، چهره های گیج زیادی را مشاهده کنید، یک تصمیم نامگذاری که می تواند به راحتی با فیلم لایو اکشن 2021، بازی اصلی 1992 و راه اندازی مجدد آن در سال 2011 تضاد داشته باشد. . بله، این دومین بازی نرم برای این فرنچایز است، اما متأسفانه، جدیدترین زمین بازی مبارزه NetherRealm برای کشف راه‌های جدید کار چندانی نمی‌کند.

بررسی Mortal Kombat 1: حالت داستانی

Mortal Kombat 1 با صدای لیو کانگ شروع می‌شود که توضیح می‌دهد چگونه صعودش به خدایی به او کمک کرد تا یک جدول زمانی جدید ایجاد کند، جایی که تاریخچه شخصیت‌های آشنا بازنویسی می‌شود تا با دیدگاه او درباره صلح هماهنگ شود. او با استفاده از ساعت شنی کرونیکا در مورتال کامبت 11 به این هدف دست یافت، و این را به ادامه آن قوس گذشته تبدیل کرد، که رویدادهای آن اغلب در کمپین سریع هشت ساعته به آن اشاره می شود. رقبای تاریخی اسکورپیون و ساب زیرو اکنون با هم برادر هستند. جادوگر شرور، شانگ سونگ، کسی بی‌ارزش است که هیچ‌کس دستفروشی برای معالجه قاتل نمی‌کند. و میلینا دیگر یک کلون جهش یافته از کیتانای طرفدار نیست. در عوض، آنها خواهران دوقلوی بیولوژیکی خانواده سلطنتی هستند که اولی به ویروس تارکاتان آلوده می شود و در نتیجه دندان هایی مانند تیغ و چابکی فوق بشری به وجود می آید. این یک تغییر ظریف در شخصیت است که او را از یک پیاده مرگبار به جانشین تاج و تخت Outworld تبدیل می کند و مجبور می شود ظاهر خود را حفظ کند و به اصطلاح بیماری خود را از دید شهروندان پنهان نگه دارد.

اوه بله، قلمروها هنوز در این جهان بسیار حضور دارند، با خدای آتش، لیو کانگ، رایدن رعد و برق و مبارزان Earthrealm را برای مسابقات نسلی مورتال کمبت هدایت می کند. فقط این بار، مسابقات به‌عنوان وسیله‌ای برای نمایش مسالمت‌آمیز افتخار و قدرت برگزار می‌شود تا هر انگیزه‌ای برای تهاجم جهانی. اما با توجه به میراث غرق در خون این مجموعه، صلح به زودی توسط نیروهای مرموز تهدید می شود و مبارزان را در یک سری از نبردها قرار می دهد، زیرا آنها داستان قهرمانانه ای را ترسیم می کنند که مطابق با فیلم های پاپ کورن پرفروش است.

بررسی استارفیلد

راه اندازی مجدد، به جای اینکه یک کلون جهش یافته باشد، میلینا را به خواهر دوقلوی بیولوژیکی کیتانا تبدیل می کند.

دیالوگ‌های بی‌نظیر زیادی وجود دارد که در برابر فیلم‌های سینمایی فوق‌العاده قرار دارند که به‌طور یکپارچه به سناریوهای جنگی با زمان بارگذاری صفر تبدیل می‌شوند. شاید بتوانم زیرنویس‌ها را کمی دیر ببینم که بارگذاری می‌شوند، اما فراتر از آن، بازی به‌آرامی و بدون هیچ برشی به جریان می‌افتد و بین عرصه‌های بصری خیره‌کننده مانند قصر سیندل، عمارت گران قیمت قفس مشرف به لس‌آنجلس و پایتخت شهر سان دو می‌رود. ، مزین به فانوس های قرمز و آتش بازی های پر جنب و جوش که آسمان شب را نقاشی می کند.

اگر در عناوین قبلی MK – یا حتی Injustice – کار کرده‌اید، قالب کمپین یکسان باقی می‌ماند: به شما اجازه کنترل قهرمانان مختلف در آزمون پانزده‌فصل داده می‌شود و وظیفه شکست دادن حریفان پیش رو برای راه‌اندازی کات سین بعدی به شما داده می‌شود. در مورد Mortal Kombat 1، این برای نیمه اول و پایه داستان به خوبی جواب می‌دهد، زیرا می‌توانید با بازیگران اصلی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها از طریق بخش‌های کوچک داستان پیش از آمدن خدای آتش برای استخدام جنگجویانش، طنین‌انداز شوید. در حالی که از یک عنوان اکشن-محور انتظار می‌رفت دیالوگ‌های خنده‌دار سبک مارول باشد، من طرفدار بیت‌های نمایشی نبودم که آشکارا با قاشق به مخاطب داده می‌شوند. فکر نمی‌کنم کونگ لائو به معنای واقعی کلمه توضیح دهد که چگونه می‌خواهد لبه تیغ را در کلاه خود بگنجاند یا اینکه لیو کانگ باید مکرراً القا کند که تداخلی از یک جدول زمانی جایگزین وجود دارد. حالات ظریف چهره یا نظرات و ارجاعات دور ریختنی نیز به همان اندازه موثر خواهند بود.

ناراحتی من تا حدودی به چرخه رویدادهای بازی‌های MK مربوط می‌شود که در اینجا تکرار می‌شوند و باعث می‌شوند بسیاری از تغییرات اضافی به نظر برسند. مطمئناً، پویایی و تاریخچه شخصیت‌ها دستخوش تغییراتی شده‌اند، اما ما همچنان در حال بررسی ایده‌های گذشته هستیم، مانند اینکه شانگ سونگ یک بار دیگر در مسیر شیطانی قدم می‌گذارد و درگیری بازگشتی بین اسکورپیون و ساب زیرو. همچنین کمکی نمی کند که با رسیدن داستان به نقطه میانی، به سرعت گروه اصلی را گسترش دهد و ارتباط احساسی یا مکانیکی با آنها را دشوار کند. ببینید، هر فصل – که به چهار بخش مبارزه تقسیم شده است – شما را به جای یک جنگجوی جدید با اخطار صفر می‌اندازد، و من را مجبور می‌کند که به‌طور متناوب با منوی مکث فلش‌بنگ بزنم تا بتوانم مجموعه حرکت‌ها و ترکیب‌های آنها را از طریق آزمون و خطا یاد بگیرم. اما زمانی که من با آنها هماهنگ شدم، فصل تمام شده است و کنترل جنگنده بعدی به ما داده شده است.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.