ارور موبایل

همکاری سونی و ویوو در ساخت پرچمداری جدید

شرکت ویوو همچنین یک تیزر رسمی از X50 منتشر کرده که کارایی دوربین این گوشی را به تصویر می‌کشد. با این وجود افشاگران فضای مجازی بیکار ننشسته‌اند و تیم Digital Chat Station چند مشخصه از مدل ساده X50 را افشا کرده‌اند. این گوشی هوشمند قرار است یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی از نوع AMOLED ساخت شرکت سامسونگ داشته باشد که رزولوشن آن +۱۰۸۰ پیکسل است و نرخ فریم آن ۹۰ هرتز خواهد بود.

 

ویوو X50 در بخش دوربین خود از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 که سونی ساخت آن را بر عهده داشته، به عنوان حسگر اصلی استفاده می‌کند و این لنز در کنار یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی سامسونگ و حسگر ۸ مگاپیکسلی آمنی‌ویژن تله‌فوتو به ترتیب با قدرت زوم ۳ و ۲ برابری از توانایی خوبی در عکاسی بهره می‌برد. حسگر بعدی که در این دوربین وجود دارد، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی هینیکس است که به عنوان لنز التراواید کار خواهد کرد؛ در بخش دوربین سلفی نیز گوشی X50 دارای حسگر GD1 سامسونگ بوده که داخل حفره پانچ گوشی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش DCS، ویوو X50 با تراشه Snapdragon 765G کار می‌کند و یک باتری ۴۳۱۵ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین قدرت این گوشی را بر عهده دارد. این باتری با شارژر ۳۳ واتی شارژ می‌شود؛ آنگونه که از تیزر این گوشی مشخص شد، X50 دارای یک تراشه DAC است که احتمال وجود یک جک ۳.۵ میلی‌متری مخصوص صدا را در آن افزایش می‌دهد.

گفتنی است، دو گوشی X50 و X50 Pro ویوو قرار است در تاریخ اول ژوئن رونمایی شوند. در ادامه می‌توانید تیزر رونمایی شده از X50 را مشاهده کنید.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل