ارور موبایل

هوآوی برای اولين بار در صدر فروشندگان گوشی‌های هوشمند قرار گرفت

به تازگی اطلاعاتی در فضای مجازی از سوی یکی از وب سایت‌های تحلیل‌گر میزان فروش محصولات دیجیتالی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت هوآوی توانسته است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ به پرفروش‌ترین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. شاید بتوان علت پیروزی شرکت هوآوی نسبت به سایر شرکت‌ها را غلبه سریع کشور چین بر ویروس کرونا اعلام کرد چرا که سایر شرکت‌های تولید کننده موبایل به دلیل شیوع ویروس کرونا با وقفه‌های طولانی مواجه شده بودند و این وقفه را می‌توان علت اصلی پیروزی هوآوی دانست.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب سایت کانالیس سهم شرکت سامسونگ از بازار تلفن همراه کشور چین در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ کمتر از ۱ درصد بوده؛ از آن طرف شرکت هوآوی توانسته است بخش عمده‌ای از فروش گوشی در کشور‌های برزیل، هند، آمریکا و اروپا را در اختیار خود در آورد. این در حالی است که آمریکا هوآوی را تحریم کرده و گوگل نیز سرویس‌های خود را از گوشی‌های هوآوی حذف کرده است.”!

آمار فروش گوشی‌های شرکت هوآوی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰

طبق اعلام این وب سایت، شرکت هوآوی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۵ میلیون گوشی همراه فروخته است و این غول چینی توانسته است رقیب کره‌ای خود یعنی سامسونگ را که در این مدت حدود ۵۳ میلیون دستگاه به فروش رسانده است، کنار زند. همچنین اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد فروش محصولات شرکت هوآوی در بازار جهانی حدود ۲۷ درصد کاهش پیدا کرده با این حال این شرکت همچنان ۷۰ درصد از سهم بازار تلفن‌همراه کشور چین را در اختیار دارد.

یکی از تحلیل‌گران نیز در رابطه با شرکت هوآوی اعلام کرده که این موضوع باور نکردنی و نتیجه‌ای که هوآوی دریافت کرده است، غیرقابل پیش بینی بود؛ با این حال فعلا شرکت هوآوی واکنشی به آمار منتشر شده از سوی این وب سایت نشان نداده است و باید در روز‌های آینده منتظر انتشار خبری از سوی این شرکت بزرگ بود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل