ارور موبایل
WhatsApp Spotted Working on Alternate Profile Feature; Lets Testers Double Tap to Seek Videos

ویژگی قابلیت همکاری چت WhatsApp در آخرین به‌روزرسانی بتا در حال توسعه است.

[ad_1]

طبق گزارش ها، واتس اپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید است که امکان تعامل با چت را فراهم می کند. به نظر می رسد که سرویس پیام رسانی متعلق به متا در حال کار بر روی توانایی برقراری ارتباط با کاربرانی است که در واتس اپ نیستند. اتحادیه اروپا اخیرا قانون بازارهای دیجیتال (DMA) را تصویب کرده است که در سه ماهه اول سال 2024 اجرایی می شود. بر اساس مقررات جدید اتحادیه اروپا، واتس اپ و دیگر پلتفرم ها و سرویس های اصلی “دروازه بان” موظف به ارائه قابلیت همکاری برای چت با کاربران در سایر موارد هستند. خدمات.

ویژگی جدید قابلیت همکاری چت که توسط ردیاب ویژگی واتس اپ WABetaInfo در آخرین نسخه بتا برای تلفن های هوشمند اندرویدی در حال توسعه است، می تواند در بخش چت های شخص ثالث جدید در برنامه ظاهر شود. همچنین جدا از عنوان در بالا کاملاً خالی به نظر می رسد، که نشان می دهد این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه است.

بخش خالی چت شخص ثالث در واتس اپ توسط ردیاب ویژگی مشاهده شد

بخش جدید برای چت های شخص ثالث برای کاربران قابل مشاهده نیست، و به نظر می رسد که WABetaInfo توانسته این ویژگی را در کد WhatsApp بتای اندروید 2.23.19.8 شناسایی کند. به دلیل کمبود اطلاعات دیگر در کد برنامه، در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی پس از تکمیل توسعه چگونه کار می کند، مانند اینکه آیا چت های سرویس های شخص ثالث نیز در لیست چت اصلی گنجانده می شود یا اینکه آیا اعلان های مربوط به ثالث برنامه های مهمانی در کنار چت های معمولی WhatsApp نمایش داده می شوند.

شایان ذکر است که توسعه متا در بخشی برای چت های شخص ثالث در واتس اپ تنها شش ماه قبل از اجرایی شدن مقررات DMA اتحادیه اروپا در مورد قابلیت تعامل چت انجام می شود. از مارس 2024، پلتفرم‌هایی با 45 میلیون کاربر ماهانه در کشورهای اتحادیه اروپا، یا پلتفرم‌هایی با ارزش بازار حداقل 75 میلیارد یورو (تقریباً 667100 کرور) — یا گردش مالی سالانه حداقل 7.5 میلیارد یورو (تقریباً روپیه). 66710 کرور) – در اتحادیه اروپا، باید به کاربران خود امکان چت با سایر پلتفرم‌ها و سرویس‌های پیام‌رسان را ارائه دهند.

با این حال، به نظر می‌رسد این جدول زمانی نسبتاً کوتاه باشد، زیرا مقررات مربوط به قابلیت تعامل چت همچنین مستلزم محافظت از چت بین سرویس‌ها با رمزگذاری سرتاسر است. جدای از معرفی چالش‌های امنیتی مهم، این فرآیند می‌تواند زمان قابل‌توجهی نیز طول بکشد – متا در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که تجربه‌های پیام‌رسانی را در واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک ادغام می‌کند تا به کاربران اجازه دهد با یکدیگر تماس بگیرند، و این شرکت هنوز نتوانسته است به طور کامل پیام‌های رمزگذاری شده را در پلتفرم‌های خودش بیش از سه سال بعد عرضه کرد.

 

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.