ارور موبایل
چگونه پیام های حذف شده واتساپ را برگردانیم بدون برنامه

چگونه پیام های حذف شده واتساپ را برگردانیم بدون برنامه

متأسفانه، وجود یک راه برای بازیابی پیام های حذف شده در واتساپ بدون استفاده از برنامه وجود ندارد. واتساپ این قابلیت را در خود ندارد و پیام هایی که حذف می‌شوند قابل بازیابی نیستند. بهتر است که من راه‌های دیگری برای بازیابی پیام های حذف شده از واتساپ بدون استفاده از برنامه به شما معرفی کنم.

1. بازگشت به پشتیبان قبلی: اگر شما پشتیبانگیری از چت های واتساپ خود را در حافظه دستگاه یا در یک سرویس پشتیبان آنلاین مثل Google Drive یا iCloud فعال کرده اید، می‌توانید پیام های حذف شده را از پشتیبان قبلی بازیابی کنید. برای این کار، می‌توانید به تنظیمات اپلیکیشن واتساپ بروید، بخش “گفتگوها” را انتخاب کنید و سپس گزینه “بازیابی” را بزنید.

2. استفاده از نرم افزارهای بازیابی دیگر: وجود دارد که برنامه هایی یکپارچه سازی کرده است که قادر به بازیابی اطلاعات حذف شده در تلفن های همراه می‌شوندمانند نرم افزار md-red . این نرم‌افزارها عموماً نیاز به دسترسی روت (روت) برای تلفن همراه شما دارند و برخی از آنها ممکن است در کشور خاصی محدودیت داشته باشند. قبل از استفاده از این نرم‌افزارها اطمینان حاصل کنید که تمام تحقیقات لازم را انجام داده و در مورد امکانات و محدودیت های آنها آگاه شده اید.

همچنین، ما پیشنهاد می کنیم که پیام های مهم را همیشه پشتیبان بگیرید و در صورت نیاز از پشتیبان های قبلی خود استفاده کنید تا از از دست رفتن اطلاعات جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.