ارور موبایل

کیفیت بی نظیر نمایشگر گوشی Galaxy Z Fold 2

شرکت سامسونگ قرار است در ۵ آگوست سال جاری مراسمی را برگزار و در آن محصولات جدید خود را معرفی کند. اما ظاهرا هنوز ماجرای نشت اطلاعات از این شرکت ادامه دارد و به تازگی تصویری از گوشی تاشو جدید این شرکت یا همان Galaxy Z Fold 2 منتشر شده است که اطلاعات بسیار زیادی از این محصول را فاش می‌کند. علاوه بر این فاش شدن تصویر گوشی Galaxy Z Fold 2 احتمال معرفی دو پرچمدار جدید از سوی سامسونگ در مراسم آینده این شرکت را به وجود آورذده است بسیاری از افراد معتقدند که سامسونگ قصد دارد در مراسم آینده خود جدیدترین محصولات ساخته شده خود که شامل Galaxy Z Fold 2، Galaxy Z Fold 2، Galaxy Note 20 Ultra و Galaxy Watch 3 می‌شود را معرفی کند؛ هرچند نباید معرفی نسخه 5G گوشی Galaxy Z Flip را فراموش کرد.

اما در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد سامسونگ باید نگران میزان فروش گوشی‌های خود در آینده باشد چرا که شیوع ویروس کرونا مانع از فروش حداکثری بسیاری از محصولات این شرکت شده و عرضه دو گوشی جدید که احتمالا بیش از ۱۴۰۰ دلار قیمت دارند، یکی از بدترین تصمیمات آینده سامسونگ خواهد بود.

ایرادات Galaxy Z Fold در نسخه جدید این گوشی برطرف شده‌اند

یکی از اصلی‎‌ترین ایرادات موجود در نسخه اول گوشی Galaxy Z Fold ماندن اثرانگشت روی نمایشگر این گوشی بود که برای بسیرای از افراد آزار دهنده بود و احتمالا شرکت سامسونگ دراین نسخه از گوشی تاشو خود، آن را برطرف کرده است. علاوه بر این شایعات منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهند شرکت سامسونگ دوربین سلفی این گوشی را به صورت پانچی در نمایشگر آن قرار داده است.

تصویری که به تازگی از این گوشی منتشر شده است وضوح بالاتر صفحه نمایش این گوشی نسبت به نسل قبلی آن را نشان می‌دهد؛ علاوه بر این گوشی Galaxy Z Fold 2 نسبت به نسل قبلی خود از نمایشگری با حاشیه بسیار کمتر استفاده می‌کند و دوربین استفاده شده در این گوشی نیز به صورت سه‌گانه است؛ در حال حاضر تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد شرکت سامسونگ آن را در دو رنگ Mystic Black و Mystic Bronze طراحی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل