ارور موبایل

گوشی تاشو موتورولا تا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد

ماه گذشته، صحبت‌هایی درباره این شنیده می‌شد که موتورولا قرار است یک گوشی با نمایشگر تاشو معرفی کند که نام آن هم مانند گذشته، RAZR خواهد بود و خبر‌های جدید از این شرکت نشان می‌دهد که موتورولا قصد دارد گوشی جدید خود را به فصل تعطیلات برساند./ بر اساس اخبار منتشر شده از رسانه CNET، خبر بزرگ این است که موتورولا قصد برگزاری یک جشنواره در ۱۳ نوامبر را دارد که قرار است در مرکز شهر لس‌آنجلس برگزار شود و طبق گفته رؤسای این شرکت، قرار است یک گوشی دوباره طراحی شده در این مراسم رونمایی شود.

 

بر خلاف Galaxy Fold و Mate X، گوشی RAZR موتورولا قرار نیست مشخصات یک پرچمدار را داشته باشد چرا که انتظار می‌رود این گوشی دارای پردازنده Snapdragon 710،/ تنوع حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی داشته باشد و یک باطری ۲۷۳۰ میلی‌آمپری هم چراغ‌ها را روشن نگه خواهد داشت.

اولین گوشی کاملا هوشمند موتورولا ممکن است یک رقیب سرسخت در راه داشته باشد. اینگونه که به نظر می‌رسد، گوشی تاشوی بعدی سامسونگ قرار است ظاهری شبیه ظاهر RAZR داشته باشد و بر اساس شایعات با نام Galaxy Fold 2 در آوریل ۲۰۲۰ رونمایی شود. جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ ممکن است دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس AMOLED با یک نمایشگر اضافه یک اینچی برای نشان دادن زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن تولید شود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل