ارور موبایل
YouTube Announces AI-Enabled Editing Products for Video Creators

یوتیوب محصولات ویرایش با قابلیت هوش مصنوعی را برای سازندگان ویدیو معرفی کرد

[ad_1]

YouTube مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای سازندگان عرضه می‌کند، آخرین تلاش شرکت مادر Alphabet برای ترکیب هوش مصنوعی مولد – فناوری که می‌تواند متن، تصاویر، موسیقی و سایر رسانه‌ها را با دستورات ساده ایجاد و ترکیب کند – در مهمترین آن. محصولات و خدمات.

در میان محصولات جدیدی که یوتیوب روز پنجشنبه اعلام کرد، ابزاری به نام Dream Screen است که از هوش مصنوعی مولد برای افزودن پس‌زمینه ویدیو یا تصویر به ویدیوهای کوتاه‌مدت استفاده می‌کند که این شرکت آن را Shorts می‌نامد. همچنین ابزارهای تولیدی جدید با قابلیت هوش مصنوعی را برای کمک به ویرایش ویدیوهای کوتاه و بلند در پلتفرم خود اعلام کرد.

تونی رید، معاون یوتیوب در بخش محصولات اجتماعی، در یک پست وبلاگی که روز پنجشنبه به وقت آن اعلام شد، گفت: «ما مجموعه‌ای از محصولات و ویژگی‌هایی را معرفی می‌کنیم که افراد را قادر می‌سازد تا مرزهای بیان خلاقانه را پیش ببرند. پلتفرم ویدیویی متعلق به Google ابتدا در ماه مارس اعلام کرد که در حال توسعه این ابزارها است.

گوگل برای نشان دادن نتایج و برنامه های کاربردی برای محصولات هوش مصنوعی خود تحت فشار بوده است. برخی از منتقدان نگران این بودند که این شرکت که مدت‌ها به عنوان یک پیشرو در هوش مصنوعی شناخته می‌شود، از شرکت‌های نوپایی مانند OpenAI یا رقیب مایکروسافت عقب مانده است و محصولاتی که گوگل عرضه می‌کند هنوز برای مصرف عمومی آماده نشده‌اند. ChatGPT OpenAI و یک چت ربات جدید Bing از مایکروسافت – که از سال 2019 تاکنون 13 میلیارد دلار (تقریباً 1,08,100 کرور) در OpenAI سرمایه گذاری کرده است – بسیار محبوب بوده و مورد توجه جریان اصلی قرار گرفته است.

در چند ماه گذشته، Google رقیب ChatGPT خود، Bard را راه‌اندازی کرد و جریان ثابتی از به‌روزرسانی‌ها را برای محصول منتشر کرد. همچنین ویژگی‌های آزمایشی هوش مصنوعی مولد را در مهم‌ترین سرویس‌های خود، از جمله موتور جستجوی پرچم‌دار خود، در چیزی که شرکت «تجربه تولیدکننده جستجو» آزمایشی خود می‌نامد، گنجانده است. محصول بر اساس اطلاعاتی که از اینترنت و سایر منابع دیجیتالی در پاسخ به عبارت‌های جستجو دریافت می‌کند، خلاصه‌های دقیقی ایجاد می‌کند.

اعلام ویژگی‌های جدید همچنین زمانی منتشر می‌شود که یوتیوب در رقابت شدید با TikTok ByteDance و حلقه‌های اینستاگرام Meta Platforms برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار ویدیوهای عمودی و کوتاه قفل شده است. یوتیوب گفت که اکنون بیش از 70 میلیارد بازدید روزانه از Shorts دارد و به نظر می‌رسد هدف ابزارهای جدید هوش مصنوعی جذب کاربران و سازندگان بیشتر و به دست آوردن برتری رقابتی نسبت به رقبای خود است.

این شرکت همچنین YouTube Create را معرفی کرد، یک برنامه تلفن همراه که هدف آن کمک به سازندگان پلتفرم است تا کار تولید ویدیو را آسان‌تر کنند. این برنامه دارای ویژگی‌های دارای هوش مصنوعی مانند ویرایش و برش، شرح خودکار، قابلیت‌های صداگذاری و دسترسی به کتابخانه‌ای از فیلترها و موسیقی بدون حق امتیاز است. این شرکت گفت که این برنامه در حال حاضر در اندروید در “بازارهای منتخب” در نسخه بتا است و رایگان خواهد بود.

فراتر از ایجاد، یوتیوب گفت همچنین ابزارهای بیشتری را برای دریافت اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی، کمک به دوبله خودکار ویدیوها و کمک به یافتن موسیقی و موسیقی متن برای ویدیوها در اختیار سازندگان قرار می‌دهد.

[ad_2]

ارور موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.