ارور موبایل

اجرای نرم افزار‌های اندرویدی روی ویندوز ۱۰ ممکن شد

مدتی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد قصد دارد نرم افزار Your Phone در ویندوز ۱۰ را بروزرسانی کنند و با این بروزرسانی، کاربران می‌توانند نرم افزار‌های سیستم عامل اندروید را روی رایانه خود اجرا کنند. حال این بروزرسانی به طور عمومی عرضه شده است و کاربران سیستم عامل ویندوز ۱۰ می‌توانند از ویژگی‌های این نرم افزار استفاده کنند. اطلاعات اولیه این بروزرسانی برای اولین بار در مراسم آنلاین شرکت سامسونگ در ۵ آگوست مشخص شد؛ سامسونگ اعلام کرد کاربران به وسیله Your Phone می‌توانند نرم افزار‌های مورد علاقه خود را که روی گوشی نصب است به منوی تسکبار یا استارت ویندوز ۱۰ اضافه کنند و به سادگی به نرم فزار‌های خود دسترسی داشته باشند”!

نحوه استفاده از قابلیت جدید نرم افزار Your Phone

طبق اعلام مایکروسافت قابلیت‌های جدید نرم افزار Your Phone فعلا روی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ قابل دسترسی است و باید تا زمان توسعه آن برای کلیه دستگاه‌های اندرویدی منتظر ماند. برای استفاده از قابلیت اجرای نرم افزار‌ها روی پلتفرم کامپیوتر، کافی است کاربران بروزرسانی مربوط به ماه اکتبر ۲۰۱۹ به بعد ویندوز را دریافت کرده باشند”!

گام اول برای استفاده از نرم افزار Your Phone اتصال گوشی همراه از طریق کابل یا شبکه بی سیم به کامپیوتر است. پس از این مرحله با اجرای نرم افزار Your Phone روی رایانه کلیه نرم افزار‌های نصب شده روی گوشی همراه کاربر به نمایش درخواهد آمد و کاربر می‌تواند آن‌ها را برای اجرای سریع‌تر به نوار تسکبار یا منوی استارت اضافه کند.

در نرم افزار‌های اندرویدی باز شده روی ویندوز ۱۰، هر کلیک معادل یک بار لمس روی صفحه نمایش گوشی گوشی خواهد بود. علاوه بر این کاربران می‌توانند با راست کلیک کردن روی هر نقطه از نرم افزار به صفحه قبلی بازگردند؛ با این حال نرم افزار Your Phone فعلا دارای مشکلات متعددی است که برای برطرف شدن این مشکلات باید تا بروزرسانی بعدی این نرم افزار منتظر ماند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل