ارور موبایل

احتمال رونمایی از Galaxy S20 Fan Edition توسط سامسونگ

شایعه‌هایی از شرکت سامسونگ به گوش می‌رسد، مبنی بر این که این شرکت قصد دارد یک نسخه سبک از خانواده Galaxy S20 به نام Fan Edition را به بازار معرفی کند. این گوشی پیش از این قرار بود به نام S20 Lite شناخته شود، اما شایعه شده است که نام آن تغییر کرده است. انتظار می‌رود نسخه سبک خانواده S20 دارای تراشه Snapdragon 865، نمایشگری با نرخ فریم ۱۲۰ هرتز سری S20 و برخی از توانایی باتری‌های این خانواده است.

این گوشی هوشمند با شماره مدل EB-BG781ABY به بازار ارائه خواهد شد و باتری آن ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت، ظرفیت باتری مدل +S20 است. شایعه شده است مدل Galaxy S20 Fan Edition دارای نمایشگری بین ۶.۵ یا ۶.۷ اینچی خواهد داشت و نوع نمایشگر آن Infinity-O است. جنس این نمایشگر AMOLED خواهد بود و رزولوشن آن به +FHD می‌رسد.”!

از نظر دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی سبک، شایعه‌های قبلی حاکی از آن هستند که حسگر اصلی آن ۱۲ مگاپیکسل است. این حسگر قرار است در کنار حسگر فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قدرت زوم اپتیکال سه برابری قرار گیرد. این گوشی همچنین گواهینامه IP68 دریافت کرده است و این بدان معنا است که ضد گردوغبار و آب است و همچنین با پشتیبانی از فناوری‌های 4G و 5G ارائه خواهد شد. گزارش‌های جدید خبر از این می‌دهد که Galaxy S20 Fan Edition قرار است با رنگ‌های قرمز، سفید، سبز و نارنجی عرضه شود.

انتظار می‌رود، Galaxy S20 Fan Edition در کره جنوبی با قیمت ۷۵۲ دلار فروخته شود. همچنین این شایعه وجود دارد که این محصول سامسونگ در ماه اکتبر رونمایی و روانه بازار شود. البته، این خبرها، حدس و گمان و شایعه هستند و احتمال دارد به مرور زمان تغییر کنند؛ پس، باید منتظر اخبار رسمی از سوی شرکت سامسونگ بمانیم تا این گوشی را رونمایی کند.”

 

منبع : باشگاهخبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل