ارور موبایل

ارائه ویژگی‌های تیک تاک در ریلز اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام یکی دیگر از ویژگی‌های آشنا را به بخش Reels خود اضافه کرده است. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که روی یک ویدیو کامنت بگذارد. اکنون، اگر کاربر روی ویدئویی که پست کرده اید نظر بدهد، با ضربه زدن روی دکمه “پاسخ” می‌توانید پاسخ یا استیکری را ارسال کنید، سپس می‌توانید آن را جابجا کنید یا رنگ آن را تغییر دهید.

همانطور که کاربران توئیتر در کامنت‌های پست اینستاگرام اشاره کرده اند، ویژگی Reels Visual Replies بسیار شبیه به روشی است که پلتفرم تیک تاک به شما امکان می‌دهد تا به ویدیو‌ها پاسخ دهید. البته در حال حاضر، به نظر می‌رسد که فقط به نظرات روی ریلز شما محدود می‌شود.

از زمان راه‌اندازی ریلز در آگوست ۲۰۲۰، ترفند‌ها و افزوده‌های اینستاگرام باعث شده است که این دو پلتفرم بیشتر و بیشتر شبیه هم باشند. حداکثر محدودیت زمانی برای Reels چند بار افزایش یافت و درست پس از اینکه TikTok حداکثر طول ویدئو را از یک دقیقه به سه دقیقه افزایش داد، اینستاگرام در ماه جولای آن را به یک دقیقه رساند.

ینستاگرام همچنین به شما امکان می‌دهد ریلز‌های ریمیکس شبیه به ویژگی “دوئت” تیک تاک را ایجاد کنید و اخیراً ویژگی‌های تبدیل متن به گفتار و جلوه‌های صوتی را که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تیک تاک بوده است، اضافه کرده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل