ارور موبایل

اضافه شدن ۳ قابلیت جدید به نرم افزار Microsoft Teams

نرم افزار Microsoft Teams یک پلتفرم ارتباطی و همکاری است به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند افراد یک تیم را در کنار یکدیگر جمع کرده و به صورت مجازی کارهای خود انجام بدهند. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌تواند به قابلیت چت مداوم، چت یک به یک، چت تیمی، مجموعه مستندات، ویدیو کنفرانس، ذخیره‌سازی فایل و موارد دیگر اشاره کرد. به تازگی مایکروسافت خبر خوبی برای کاربران آن منتشر کرده است.

بروزرسانی جدید قابلیت‌های برنامه Microsoft Teams

امروز مایکروسافت یک بروزرسانی جدید برای نرم افزار Microsoft Teams در فروشگاه گوگل پلی منتشر کرد. این نسخه جدید که با شماره v1416 شناخته می‌شود با سه ویژگی جدید آمده و مشکلات گذشته را رفع می‌کند. همچنین تیم توسعه دهنده به کاربران قول بهبود عملکرد نرم افزار را نیز داده‌اند.

در ابتدا باید بگوییم که شما اکنون می‌توانید از زیرنویس زنده (Live Caption) در تماس‌های گروهی خود استفاده کنید. با این قابلیت افراد می‌توانند در تماس‌های تصویری گروهی خود و زمانی که در حال ارائه مطلبی هستند، برای کسانی که نیاز دارند به صورت زنده و در لحظه زیرنویس بگذارند. زیرنویس زنده در حال حاضر فقط برای زبان انگلیسی (آمریکایی) فعال است.

 

دومین قابلیت اضافه شده به این نرم افزار این است که شما اکنون می‌توانید با اینترنت تلفن همراه خود، هنگامی که وارد یک ملاقات اینترنتی می‌شوید، فایل‌های ارسالی را مشاهده کنید.

قابلیت آخری که به Microsoft Teams اضافه شده این است که برای تماس‌های پشت خطی، هنگامی که منتظر اتمام صحبت‌های تماس گیرنده قبلی هستند، موسیقی پخش می‌شود. کسانی که منتظر هستند نمی‌توانند صدای فردی که در حال صحبت هستند را بشنوند.

اگر شما از کاربران این نرم افزار هستید و نمی‌توانید برای داشتن این قابلیت‌های جدید صبر کنید، می‌توانید به راحتی نسخه جدید نرم افزار Microsoft Teams را از پلی استور دانلود کنید.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل