ارور موبایل
اعتراض به یارانه معیشتی

اعتراض به یارانه معیشتی | hemayat.mcls.gov.ir

نحوه اعتراض به یارانه:

افراد معترض به یارانه معیشتی خود می‌توانند بر اساس گفته رییس ستاد هدفمندی یارانه‌ها به سایت وزارت کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند و اعتراض خود را ثبت کنند.

این سامانه در بستر درگاه ملی خدمات دولت قرار داد و افراد می‌توانند با ثبت شماره تلفن، کدملی و شماره شبا، ثبت نام خود را کامل کنند.

همانطور که گفته شد، اصلی‌ترین علت قطع یارانه معیشتی، قرار گرفتن فرد در دهک دهم درامدی است. پس اگر بعد از گذشت 10 روز از ثبت اعتراض، افراد همچنان پاسخی مبنی بر خارج شدن آن‌ها از دهک دهم دریافت نکردند، می‌توانند دوباره وارد سایت شده و اطلاعات لازم را برای بررسی مجدد وارد کنند.

سایت اعتراض به یارانه معیشتی

سایت اعتراض به یارانه معیشتی که از سوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها معرفی شده است همان سایت وزارت کار و رفاه اجتماعی است. افراد معترض به قطع یارانه معیشتی که از ابتدای 1401 یارانه دریافت نکردند یا در سالهای قبل یارانه‌شان به هردلیلی قطع و حذف شده است، حالا می‌توانند به سایت my.gov.ir مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند.

اما افرادی که بعد از مشخص شدن دهک درآمدی خود متوجه شدند جزو دهک دهم درآمدی هستند و نسبت به این دهک‌بندی اعتراض دارند، لازم است به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و اعتراض خود را در این راستا اعلام کنند.

پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه

برای پیگیری اعتراض به دهک بندی یارانه ، خانواده هایی که به این نوع دهک بندی اعتراض داشته اند و یا هنوز نمی‌دانند جزو کدام دهک محسوب می‌شوند می‌توانند با استفاده از کد ملی، با شماره تلفن گویای 09200006369 تماس بگیرند. بعد از تماس با این شماره تلفن و وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار، شما می‌توانید دهک درآمدی خانوار خود را استعلام کنید. پس از این استعلام، شما می‌فهمید علت قطع یارانه معیشتی شما چیست .

 

جواب اعتراض به یارانه

معمولا بعد از گذشت 10 روز از ثبت اعتراض به یارانه معیشتی ، جواب اعتراض به شما اطلاع داده خواهد شد. اما اگر ده روز از ثبت اعتراض یارانه معیشتی شما گذشته بود و همچنان نه پاسخی برای شما آمد و نه یارانه‌ای دریافت کردید، لازم است دوباره سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را بار دیگر برای بررسی مجدد وارد کنند.

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل