ارور موبایل

اعلام تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۰

اعلام تاریخ انتشار رسمی اندروید ۱۰

این اطلاعات جدید درباره تاریخ دقیق انتشار رسمی اندروید ۱۰ از زبان دو تن از پشتیبانان مستقل گوگل گفته شده است. این دو فرد در جواب به سوال افرادی که از آن‌ها درباره زمان عرضه اندروید ۱۰ پرسیده بودند پاسخ دادند که تا هشت روز دیگر برای گوشی‌های پیکسل یک بروزرسانی نرم‌افزاری عظیم منتشر می‌شود. این دو تن به صورت غیرمنتظره‌ای خبر زنام انتشار اندروید ۱۰ را لو دادند. در ادامه تصاویری از پیام‌های این پشتیبانان را مشاهده می‌کنید.

 

این بروزرسانی‌ها مطمئنا برای همه گوشی‌های پیکسل در دسترس قرار خواهند گرفت. از این دستگاه‌ها می‌توان به پیکسل ۳/ ۳ ایکس‌ال، پیکسل 3a/3a ایکس‌ال و حتی مدل قدیمی‌تر آن‌ها یعنی پیکسل ۲/۲ ایکس‌ال اشاره کرد. نکته شگفت‌آور این است که گوشی پیکسل ایکس‌ال اصلی که در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد نیز از این سیستم‌عامل استفاده خواهد کرد. همچنین برای افرادی که به تازگی مدل‌های سری پیکسل راخریداری می‌کنند، دو سال بروزرسانی نرم‌افزاری و سه سال پشتیبانی امنیتی اهدا می‌شود.

در دهه گذشته ما شاهد استفاده از اسامی خوراکی‌های مختلف برای نسخه‌های اندروید بودیم. از این موارد می‌توان به اندروید ۱.۶ دونات، اندروید ۴.۴ کیت‌کت، اندروید ۵.۰-۵.۱ آبنبات و اندروید ۶ مارشمالو اشاره کرد. اما این بار گوگل اعلام کرده است که دیگر در نسخه بعدی اندروید خود از این اسامی استفاده نخواهد کرد. اسم نسخه بعدی این سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خواهد بود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل