ارور موبایل
افزایش عمر باتری گوشی همراه

افزایش عمر باتری گوشی همراه

کاربران می‌توانند با اعمال تنظیمات جدید در سیستم عامل اندروید گوشی‌های هوشمند خود عمر باتری شان را بهبود ببخشند. اندروید دارای تنظیمات زیادی است که به شما امکان می‌دهد تجربه استفاده از تلفن هوشمند خود را شخصی سازی کرده و عملکرد آن را ارتقا بخشید. CNET تنظیماتی را منتشر کرده که ممکن است به شما کمک کند تا عمر باتری خود را زیاد کنید. برای مثال هرگونه موارد اضافی در صفحه اصلی خود را پاک کنید چرا که این کار باعث بهبود عملکرد دستگاه و برنامه‌های آن می‌شود.

۱. روشنایی خودکار صفحه را خاموش و سطح روشنایی را روی کمتر از ۵۰ درصد تنظیم کنید، هرچه صفحه نمایش شما روشن‌تر باشد مصرف باتری بیشتر خواهد بود.

۲. استفاده از باتری تطبیقی و بهینه سازی باتری یکی دیگر از روش هاست که گوگل این دو ویژگی را در اندروید ۹.۰ معرفی کرد و بر روی یادگیری نحوه استفاده از تلفن، دانستن زمان استفاده از برنامه‌ها و بهینه سازی آنها و میزان مصرف باتری تمرکز دارد.

۳- یکی دیگر از راه‌های بهبود عمر باتری و در عین حال کمک به حفظ سلامت چشمان شما، استفاده از حالت تاریک سفارشی برای اندروید است. همچنین با فعال کردن گزینه مزاحم نشوید برخی از تلفن‌ها کم و بیش در ساعات خواب بی‌صدا می‌مانند. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید محدوده‌ای معمولاً در شب را تنظیم کنید که می‌خواهید نویز دیجیتال را خاموش کنید. کاربر می‌تواند با انتخاب ویژگی Google Find My Device در صورت دزدیده شدن یا گم شدن گوشی همراهش، آن را بیابد.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل