ارور موبایل

اولین بروزرسانی برای گوشی OnePlus Nord عرضه شد

شرکت وان‌پلاس به عنوان یکی از مدعیان بزرگ سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان، چند روز پیش گوشی جدید خود که OnePlus Nord نام داشت را روانه بازار کرد. اما این گوشی با مشکلی در بخش دوربین مواجه است که مانع از فیلمبرداری و تصویربرداری با حداکثر عملکرد دوربین می‌شود. شرکت وان‌پلاس برای رفع این مشکل یک بروزرسانی برای این گوشی عرضه کرده که طبق اعلام شرکت سازنده، این بروزرسانی مشکل دوربین آن را برطرف کرده و کاربران خواهند توانست بدون وجود مشکلی از دوربین این دستگاه استفاده کنند.”

مواردی که در بروزرسانی گوشی OnePlus Nord برطرف شده‌اند

به این ترتیب کاربرانی که قصد خرید این گوشی را داشته باشند، با روشن کردن آن و اولین اتصال به اینترنت، با یک پیغام بروزرسانی مواجه خواهند شد. بروزرسانی عرضه شده مواردی از قبیل بالاتر رفتن عملکرد گوشی در هنگام تماس‌های ویدئویی، عملکرد بهتر لنز عمق سنج، بالا رفتن کیفیت عکسبرداری، مصرف کمتر باتری هنگام فیلمبرداری با کیفیت 4K با نرخ ۶۰ فریم و به طور کلی بهبود عملکرد دوربین گوشی را شامل می‌شود.”!

بروزرسانی جدید عرضه شده برای گوشی OnePlus Nord، حجم بسیار پایین ۱۰۳ مگابایتی دارد و ظاهرا شرکت وان‌پلاس سعی کرده تا جای ممکن این بروزرسانی را فشرده کند؛ علت کاهش حجم بسیار زیاد این بروزرسانی امکان دانلود آن برای تمامی کاربران است.

گوشی OnePlus Nord یکی از دستگاه‌های قدرتمند شرکت وان‌پلاس است که از نمایشگری FHD + و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در کنار پردازنده قدرتمند Snapdragon 765G استفاده می‌کند. این گوشی از یک باتری ۴۱۱۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و دوربین اصلی آن کیفیتی برابر ۴۸ مگاپیکسل دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز از کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است و با بروزرسانی جدید عرضه شده برای این گوشی نیز کیفیت آن بیش از پیش افزایش یافته است.”

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل