ارور موبایل

اولین تصویر حقیقی منتشر شده از گوشی Galaxy S21

اولین تصویر حقیقی منتشر شده از گوشی Galaxy S21

 

چند وقتی است که اطلاعات مختلفی از گوشیGalaxy S21 در فضای مجازی منتشر می‌شود و امروز نیز یک کاربر با انتشار توئیتی در صفحه خود و درست یک روز قبل از رونمایی این گوشی آن را به نمایش گذاشت.

تصویری که این کاربر منتشر کرده است به خوبی امکان مقایسه  مدل‌های Plus و Ultra این گوشی را به وجود آورده و رنگ بنفش این گوشی که بسیار پرطرفدار خواهد بود نیز به نمایش گذاشته شده است. این کاربر همچنین به ضخامت بیشتر گوشی S21 Ultra اشاره می‌کند در حالی که در تصویری که مشاهده می‌کنید رنگ تیره گوشی مقایسه را با گوشی دیگر کمی سخت می‌کند. خریداران گوشی‌های هوشمند Galaxy S21 و Galaxy S21 Plus نهایتا از حافظه داخلی ۲۵۶ برخوردار خواهند بود و افرادی که Galaxy S21 Ultra را انتخاب می‌کنند نیز حافظه داخلی مطابق با ۵۱۲ گیگابایت را در اختیار خواهند داشت.

هرچند باید گفت همه این افشاگری‌ها تا زمانی که شرکت سامسونگ به طور رسمی گوشی Galaxy S21 را معرفی نکند، قابل استناد نیست.اگرچه باید گفت تا زمان رونمایی این گوشی زمانی باقی نمانده و این رونمایی فردا به طور رسمی اتفاق می‌افتد و کاربرانی که آن را سفارش دادند درب منزل این گوشی را دریافت می‌کنند. گفتنی پس از معرفی این گوشی توسط سامسونگ امکان خرید آنلاین آن نیز وجود خواهد داشت.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل