ارور موبایل
اگر مواد اطراف ما تغییر نمی کردند چه اتفاقی می افتاد

اگر مواد اطراف ما تغییر نمی کردند چه اتفاقی می افتاد

مقاله ای دیگر از ارور موبایل : اگر مواد اطراف ما تغییر نمی کردند، جهان به مکانی بسیار متفاوت تبدیل می شد. در اینجا چند مورد از تغییرات احتمالی آورده شده است:

* **زندگی وجود نداشت.** زندگی به تغییر مواد برای رشد و تکامل نیاز دارد. اگر مواد تغییر نمی کردند، هیچ موجود زنده ای نمی توانست به وجود بیاید.
* **جهان ثابت بود.** بدون تغییر، جهان به مکانی بسیار کسل کننده و یکنواخت تبدیل می شد. هیچ رشدی وجود نداشت و هیچ چیز جدیدی به وجود نمی آمد.
* **فاجعه رخ می داد.** اگر مواد تغییر نمی کردند، مشکلات زیادی ایجاد می شد. به عنوان مثال، اگر سنگ ها تغییر نمی کردند، هیچگونه فرسایشی وجود نداشت و زمین یک سطح صاف و بی روح می شد.

در اینجا چند مثال خاص از تغییرات احتمالی آورده شده است:

* **آب نمی جوشید.** جوش آب به تغییر شیمیایی آب نیاز دارد. بدون این تغییر، آب همیشه به صورت مایع باقی می ماند و زندگی به شکلی که ما می شناسیم وجود نداشت.
* **آتش نمی سوزاند.** سوختن به تغییر شیمیایی سوخت نیاز دارد. بدون این تغییر، آتش نمی توانست شعله ور شود و ما نمی توانستیم از آن برای گرمایش، پخت و پز یا تولید انرژی استفاده کنیم.
* **خوردن غیرممکن بود.** خوردن به تغییر شیمیایی غذا نیاز دارد. بدون این تغییر، غذا را نمی توانستیم هضم کنیم و مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنیم.

در مجموع، اگر مواد اطراف ما تغییر نمی کردند، جهان به مکانی بسیار متفاوت و غیرقابل سکونت تبدیل می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل