ارور موبایل

تصاویری از ظاهر Galaxy Note 20 پرچمدار جدید سامسونگ فاش شد

تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که ظاهر جدیدترین پرچمدار شرکت سامسونگ یعنی Galaxy Note 20 را به صورت رسمی رونمایی کرده است. در این تصاویر تمام زوایای Galaxy Note 20 را نشان داده‌ شده تا این گوشی پرچمدار هیچ راز پنهانی نداشته باشد. گفتنی است، این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ ۵ آگوست در یک مراسم به نام Unpacked رونمایی شود.”!

ویژگی‌های ظاهری Galaxy Note 20

همانطور که می‌توانید در تصاویر مشاهده کنید، Galaxy Note 20 دارای یک نمایشگر با حفره پانچ در مرکز خود است. در پنل پشتی این گوشی، یک دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که روی یک صفحه مستطیل‌شکل قرار گرفته است. کنار این دوربین‌ها، یک فلش ال‌ای‌دی تعبیه شده تا نور لازم برای عکسبرداری فراهم شود. این دوربین سه‌گانه در گوشه سمت چپ پنل پشتی Galaxy Note 20 قرار گرفته است. پیش از این، رندر‌هایی که در سایت CAD منتشر شده بود، نشان می‌داد که این گوشی دارای دوربین چهارگانه است، اما تصاویر جدید خلاف آن را ثابت می‌کند. Galaxy Note 20 قرار است همان شیوه سنتی خود را پیش بگیرد و دوربین سه‌گانه داشته باشد.”!

تصاویر تازه منتشر شده از پرچمدار آینده سامسونگ نشان می‌دهد دکمه‌های کنترل‌کننده حجم صدای این گوشی روی لبه راست گوشی قرار گرفته‌اند. همچنین، دیده می‌شود که قلم هوشمند S-Pen در سمت چپ پورت USB-C آن قرار گرفته است.

گفتنی است، سایت روسیه‌ای شرکت سامسونگ به اشتباه و به صورت تصادفی، تصاویری از نسخه بالای پرچمداربعدی این شرکت منتشر کرده بود. این تصویر که به اشتباه منتشر شده بود، نسخه طلایی گوشی Galaxy Note 20 Ultra را در کنار قلم هوشمند این گوشی نشان می‌داد. رنگ قلم هوشمند Galaxy Note 20 مانند بدنه آن است و اختلاف رنگی در آن دیده نمی‌شود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل