ارور موبایل

جدیدترین بروزرسانی iOS 14 ایرادات بزرگ را برطرف می کند

شرکت اپل امروز بروزرسانی جدیدی را برای سیستم عامل iOS 14.0.1 عرضه کرد که ایرادات نرم افزاری را از میان می‌برد. این اولین بروزرسانی در هفته اخیر نیست که توسط شرکت اپل منتشر می‌شود.

این مجموعه در تاریخ ۱۶ سپتامبر نسخه نهایی و اصلی سیستم عامل iOS 14 به بازار آمد که شامل طراحی جدید صفحه اصلی، ویجت‌های نوین، قابلیت “تصویر در تصویر” و نحوه جدیدی از مدیریت برنامه‌ها می‌شد. از ایرادات برطرف شده در بروزرسانی‌های جدید می‌توان به ثبات مرورگر پیش فرض انتخاب شده توسط کاربر اشاره کرد.

پس از بروزرسانی قبلی بسیاری از کاربران متوجه شدند که مرورگر پیش فرض آن‌ها از چیزی که پیش‌تر انتخاب کرده بودند تغییر کرده و ناچارند باری دیگر مرورگر مد نظر خود را انتخاب کنند. با بروزرسانی جدید چنین مشکلی دیگر برای کاربران وجود نخواهد داشت.

ایرادات برطرف شده در جدیدترین بروزرسانی iOS

یکی دیگر از ایرادات برطرف شده مربوط به برنامه Apple News بود که مانع نمایش دادن تصاویر بر روی صفحه نمایش می‌شد. شرکت اپل در ادامه مشکل اتصال کاربران به شبکه اینترنت وای فای را نیز برطرف ساخته و افراد حالا می‌توانند تجربه اتصال سریع و بدون قطعی داشته باشند.

بروزرسانی جدید مشکلات پرداخت آنلاین برخی کاربران را نیز برطرف ساخته است. پیش از این افراد گزارش حذف شدن اطلاعات بانکی از روی گوشی خود را داده بودند. گفتنی است؛ این بروزرسانی جدید برای تمامی دستگاه‌های شرکت اپل عرضه شده و تمامی دارندگان این محصولات می‌توانند از اکنون به پوشه بروزرسانی دسترسی پیدا کنند.

برای دانلود بروزرسانی سیستم عامل اپل افراد باید به بخش تنظیمات رفته وارد قسمت عمومی شوند و گزینه بروزرسانی نرم افزار را انتخاب کنند. کاربران در نظر داشته باشند برای بروزرسانی گوشی و یا ساعت هوشمند خود این دستگاه‌ها باید بیش از ۵۰ درصد شارژ داشته باشند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل