ارور موبایل

حل مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام

آپلود کردن ویدئو در اینستاگرام معمولا از سختی خاصی برخوردار نیست، اما کاربرانی وجود دارند که در هنگام پست کردن این نوع از محتوا دچار مشکل می‌شوند. افراد برخی اوقات با مرحله‌ای بی‌انتها از آپلود ویدئو مواجه می‌شوند و یا از سوی اینستاگرام خبر عدم امکان آپلود ویدئو را دریافت می‌کنند. این شبکه اجتماعی برای بارگذاری ویدئو‌ها قوانینی دارد که شامل موارد زیر می‌شوند.”

  • فرمت ویدئو‌ها باید MP4/ H.264 Codec باشد
  • کیفیت فایل باید حداکثر ۱۰۸۰ پیکسل باشد
  • نرخ فریم برابر با ۲۹.۹۶ عدد در ثانیه باشد
  • نرخ بیت ۳۵۰۰ کیلوبایت بر ثانیه باشد
  • زمان مورد نظر برای فایل از ۳ الی ۶۰ ثانیه باشد.

دلایل عدم بارگذاری ویدئو در اینستاگرام

مشکل حساب کاربری: امکان به وقوع آمدن چنین مشکلی بسیار پایین است، اما اگر حساب کاربری افراد از سوی شبکه اجتماعی مورد نظر مسدود شده باشد و یا غیرفعال باشد وی قادر به بارگذاری ویدئو نخواهد بود. مسدود شدن موقت حساب می‌تواند به دلیل لایک کردن پست‌های زیاد و اقدام به دنبال کردن تعداد بالایی از افراد صورت گیرد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود افراد از مسدود نشدن حساب کاربری خود اطمینان حاصل فرمایند.

ضعف در اتصال به اینترنت: این یکی از دلایل اصلی عدم بارگذاری ویدئو در اینستاگرام است. برای رفع این مشکل کافی است افراد از سرعت اینترنت خود مطمئن شوند، وای فای را خاموش و روشن کنند و یا در محلی قرار گیرند که اتصال به اینترنت قوی است. متاسفانه پلتفرم اینستاگرام هنگام وجود مشکل در اتصال به اینترنت ضعیف عمل می‌کند و به هیچ وجه ویدئوی مورد نظر را آپلود نمی‌کند.”

بارگذاری محتوای ممنوعه: این امکان وجود دارد که ویدئوی آپلود شده توسط کاربران با قوانین مدیریت محتوای اینستاگرام مخالف باشد در نتیجه تصاویر مورد نظر بارگذاری نمی‎شوند. کاربران باید از آپلود کردن هر گونه ویدئوی حاوی صحنه‌های خشن خودداری کنند.

راه‌های برطرف کردن مشکل بارگذاری ویدئو در اینستاگرام

باز و بسته کردن برنامه: از آن‌جایی که برخی اوقات گوشی‌های هوشمند و یا نرم افزار‌ها به مشکل می‌خورند و ایراداتی را به نمایش می‌گذارند، ممکن است کاربران بتوانند به سادگی با باز و بسته کردن برنامه مشکل بارگذاری ویدئو را برطرف کنند.

پاکسازی حافظه پنهان اینستاگرام: پلتفرم مورد نظر از حافظه پنهان زیادی استفاده می‌کند، برای پاکسازی آن کافی است کاربران به بخش تنظیمات رفته، وارد بخش نرم افزار‌ها شوند و با ورود به فایل اینستاگرام حافظه پنهان آن را حذف کنند.”

بروزرسانی نرم افزار: کاربران باید توجه داشته باشند که بروز نبودن برنامه‌ها نه تنها باعث ایجاد مشکل در برنامه می‌شود بلکه از امنیت آن نیز می‌کاهد. یکی از بهترین اقدامات هر کاربر می‌تواند بروز نگه داشتن برنامه‌ها باشد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل