ارور موبایل

خانواده Redmi 10X با قابلیت‌های جدید رونمایی شد

ردمی، شرکت زیرمجموعه شیائومی، امروز از سری 10X خود رونمایی کرد. اکنون گوشی‌های 10X 5G و 10X Pro 5G و 10X 4G (نسخه بازسازی شده ردمی نوت ۹ برای بازار چین) به ما نشان داده شده‌اند. دو گوشی جدید 10X 5G و 10X Pro حالت دوگانه، اتصال سیم‌کارت دوگانه 5G، صفحه نمایش امولد، تراشه Dimensity 820 و قیمت‌های بسیار رقابتی را به کاربران ارائه می‌دهند.

مشخصات گوشی‌ 10X 5G و نسخه Pro آن

دو گوشی 10X 5G و برادر Pro آن دارای صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی امولد فول‌اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای هستند. نسخه 10X 5G یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد در حالی که مدل پرو دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. در پنل پشتی، هر دو دستگاه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی همراه هستند. به نسخه پرو یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳ برابری و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی اضافه شده است.

درون این دو گوشی تراشه MediaTek Dimensity 820 قرار گرفته است. مدل 10X 5G دارای دو پیکربندی ۶ و ۸ گیگابایتی است؛ در حالی که نسخه پرو تنها یک گزینه ۸ گیگابایتی دارد. حافظه داخلی دستگاه نیز از ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت متغیر است. رابط کاربری MIUI 12 روی اندروید ۱۰ این دستگاه قرار گرفته است. هر دوی این گوشی‌ها با باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپری همراه هستند. مدل 10X 5G از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی و 10X Pro از ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.”!

مشخصات عرضه خانواده ردمی 10X

گوشی ردمی 10X در رنگ‌های آبی، صورتی، گولد و سفید در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. قیمت 10X 5G از ۲۲۴ دلار برای پیکربندی ۶/۶۴ گیگابایتی شروع می‌شود و همین مسئله آن را به مقرون به صرفه‌ترین تلفن همراه 5G موجود در بازار تبدیل می‌کند. پیکربندی‌های ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ به ترتیب دارای برچسب‌های قیمت ۲۵۲، ۲۹۴ و ۳۳۶ دلار هستند.

گوشی 10X Pro برای پیکربندی ۸/۱۲۸ با قیمت ۳۲۲ دلار به فروش می‌رسد. همچنین این دستگاه با قیمت ۳۶۴ دلار برای پیکربندی ۳۶۴ دلار فروخته می‌شود. فروش این دستگاه از ۶ ژوئن آغاز می‌شود. ردمی 10X 4G در حال حاضر با ۱۴۰ دلار برای پیکربندی ۴/۱۲۸ گیگابایتی خود آماده فروش است. یک مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت ۱۶۸ دلار وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل