ارور موبایل

خطای این دستگاه بازنشانی شد در موبایل

سلام بر دنبال کنندگان سایت ارور موبایل 😃👋🏻 ، در این مقاله قرار است شما را با خطای ( این دستگاه بازنشانی شد ) آشنا کنیم. و درک بهتری از این خطا را روی موبایل داشته باشیم. شاید برای شما پیش آمده باشد. که پس از ریست فکتوری موبایل یا فلش زدن با خطای وارد کردن جیمیل رو به رو شده اید. اما این خطا چرا نمایش داده می شود. و چه اطلاعاتی نیاز است تا بتوانیم وارد موبایل شویم؟ اینها سوالاتی هستند که کاربران پرسیده اند. که به تمام این سوالات در این مقاله می پردازیم تا بتوانید خیلی راحت این مرحله را رد کنید.

اگر شما در دوره حذف frp موبایل ما شرکت کرده باشید قطعا ابزارهایی دارید تا قفل جیمیل را آنلاک کنید. ولی در اگر شرکت نکرده اید با ما همراه باشید. چون قرار است به تمام نکات (این دستگاه بازنشانی شد) بپردازیم.

FRP چیست؟

FRP مخفف “Factory Reset Protection” است و به یک امنیت اضافی در دستگاه های موبایل اندرویدی اشاره دارد. این فناوری باعث می شود که برای کاربرانی که می خواهند دستگاه خود را بازنشانی کنند یا همان “Factory Reset” را انجام دهند، به گونه ای عمل کند که به طور خودکار به حساب کاربری گوگل قبلی متصل شده باشد. با این کار، اگر دستگاهی سرقت شود یا گم شود، شماره حساب گوگل برای قفل شدن دستگاه استفاده می شود و امکان استفاده از دستگاه برای سارقین حذف می شود. بنابراین، FRP معمولاً به عنوان یک راهکار امنیتی در دستگاه های موبایل اندرویدی مورد استفاده قرار می گیرد.

FRP چیست

 

کدام جیمیل را باید وارد کنیم؟

ببنید دوستان عزیز وقت به مرحله درخواست می رسید. شما تنها یک جیمیل میتوانید وارد کنید. و آن هم جیمیلی است که برای اولین بار بر روی گوی لاگین کرده اید. غیر از جیمیلی که برای اولین بار ثبت کرده اید. هیچ جیمیلی را نمی توانید ثبت کنید.

جیمیل من یادم نیست حالا چه کار کنم؟

برای اینکه جیمیل و رمز خود را دریافت کنید. گوگل برای شما امکاناتی فراهم کرده است. برای مثال می توانید قسمت پایین صفحه فراموشی رمز را زده و با شماره ای که جیمیل ساختیه اید وارد گوشی شوید. که بسیار آسان است. تنها چند بخش را پر می کنید و قفل گوشی خود آنلاک می نمایید.

آیا اطلاعات گوشی من پاک می شود؟

وقتی کاربران با صفحه درخواست جیمیل رو به می شوند قطعا اطلاعات گوشی خود را از دست داده اند. چرا که اگر شما در صفحه درخواست جیمیل باشید. یا گوشی را ریست فکتوری کرده اید یا گوشی را فلش کرده اید. که در هر دو حالت طبیعتا دیتای موبایل شما از دست رفته است.

آیا برنامه ای برای بازیابی اطلاعات موجود است؟

بله : برنامه های زیادی در سراسر وب وجود دارد که کارهای ریکاوری را انجام می دهند ولی به همین سادگی که فکر می کنید نیست و نیازمند روت شدن گوشی موبایل و… است. ولی برنامه حرفه ای در زمینه بازیابی اطلاعات نرم افزار md-next و نرم افزار md-red می باشد که این دو برنامه مکمل یکدیگر هستند. تا بتوانند گوشی را ریکاوری کنند.

چرا باید گوشی من توسط گوگل محافظت شود؟

this device was reset to continue sign in یا درخواست جیمیل برای ورود به گوشی موبایل یک امنیت است. که توسط گوگل بر روی تمام اندروید ها پیاده شده است. که در مواقعی که موبایل شما توسط سارقی به سرقت رفت به اطلاعات گوشی شما نتواند دست یابد. پس تمام اگر سارقی بخواهد به درون گوشی شما دست یابد. باید فلش یا ریست فکتوری نماید تا دسترسی داشته باشید. که در آن صورت نیز درخواست جیمیل نمایش داده می شود.

آیا روش های دیگری هم وجود دارد که بتواند frp را برداشت؟

بله تعمیرکاران موبایل با باکس های تعمیراتی خود می توانند حدودا 80% از مدل های درون بازار را آنلاک نمایند. و این تنها به باکس برنمی گردد. البته شایان ذکر است که دانگل یا روش های دستی نیز برای حذف جیمیل از روی موبایل وجود دارد.

هزینه برداشتن جیمیل از روی موبایل چقدر است؟

این قیمت ها برای سال 1402 است که اعلام میکنیم آنلاک frp قطعا با نسخه اندروید و سختی کار محاسبه می شود ولی اندروید های 11 تا 13 حدودا در بازار بین 200 تا 400 هزار تومان توسط تعمیرکاران اعلام می شود. که تعمیرکار می تواند قیمت را نیز کاهش دهد.

سحن پایانی

اگر شما هم این مشکلات را دارید از قسمت نظرات پایین با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل