ارور موبایل
دانلود داریور گوشی های ویوو Vivo

دانلود داریور گوشی های ویوو Vivo

چه یک مبتدی گوشی های هوشمند یا یک کهنه کار باشید، Vivo MTP Drivers می تواند به شما کمک کند تلفن خود را به رایانه شخصی خود متصل کنید. آنها همراه با راهنمای نصب مفید هستند. می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید. استفاده از آنها ساده و بدون دردسر است.

MTP (پروتکل انتقال رسانه) یک پروتکل انتقال داده برای انتقال داده بین رایانه و دستگاه تلفن همراه است. MTP یک پروتکل بسیار فعال است و برای همه چیز از همگام سازی فایل ها به دستگاه گرفته تا مرور حافظه داخلی گوشی شما استفاده می شود.

درایوری که از MTP پشتیبانی می کند، بخش مهمی از انتقال داده به و از تلفن همراه شما است. اگر می خواهید استوک رام گوشی خود را فلش کنید یا آن را آپدیت کنید به یکی نیاز دارید. خوشبختانه، می توانید درایورهای MTP USB را برای همه دستگاه های خود پیدا کنید. اینها همچنین برای پایین آوردن سیستم عامل گوشی شما مفید هستند.

یک درایور خوب MTP باید بتواند از تمام نسخه های مدرن ویندوز پشتیبانی کند. می‌توانید با دانلود آن از وب‌سایت مایکروسافت، آن را به دست آورید. با تمام فایل های لازم همراه است. همچنین می توانید نسخه آزمایشی رایگان را امتحان کنید. اگر تصمیم به خرید نسخه کامل دارید، می توانید برای باز کردن ویژگی های آن ثبت نام کنید.

بهترین بخش این است که درایوری که از MTP پشتیبانی می کند رایگان است. این یک راه عالی برای جابجایی از دستگاه Android به رایانه شخصی شما است. همچنین می توانید از آن برای تغییر صدا و اطلاعات خصوصی از پخش کننده رسانه قابل حمل خود استفاده کنید.

 

دانلود درایور ویوو با لینک مستقیم

 

روش نصب

  • فایل فشرده MTP Drivers را از لینک بالا دانلود کنید.
  • پس از دانلود، فایل را از حالت فشرده خارج کرده و روی فایل exe دوبار کلیک کنید تا نصب شروع شود.
  • سپس در ویزارد نصب بر روی Install Now کلیک کنید.
  • ممکن است یک پاپ آپ امنیتی ویندوز دریافت کنید> روی Install and Finish کلیک کنید.

 

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل