ارور موبایل

دو رنگ جدید به خانواده گوشی های Note 20 5G و Z Flip 5G اضافه شد

دو رنگ جدید به خانواده گوشی های Note 20 5G و Z Flip 5G اضافه شد

 

شرکت سامسونگ از عرضه گلکسی Note 20 5G و Z Flip 5G در دو رنگ جدید  در ایالات متحده خبر داد. Note 20 5G به رنگ قرمز، و Z Flip 5G به رنگ سفید است. سامسونگ می‌گوید هر دو این رنگ ها به تعداد محدود تولید شده اند و در ویژگی ها یا قیمت با مدل های اصلی هیچ تفاوتی ندارند.”

آنهایی که اخبار گوشی‌های سامسونگ را پیگیری می‌کنند می‌دانند که به ترتیب این چهارمین و سومین رنگ برای Note 20 5G و Z Flip 5G است. Note 20 5G هم اکنون در رنگ های مسی، سبز و طوسی موجود است، درحالی که رنگ های Z Flip تنها مسی و طوسی هستند. اگرچه این گوشی‌ها در رنگ های جدید عرضه نخواهند شد، نسخه الترا Note 20 به رنگ های سفید و مشکی و نسخه 4G Z Flip به رنگ های مشکی، بنفش، و طلایی وارد بازار شده‌اند.

 

آیا سامسونگ به تولید رنگ جدید گوشی‌ها ی Note  پایان می‌دهد؟

از آنجا که مدام شایعاتی در مورد اتمام طیف رنگ در سال آینده پخش می‌شود، رنگ جدید Note 20 معرفی شد. چند منبع قابل اعتماد اشاره کرده اند که ممکن است در سال آینده شاهد عرضه خط تولید جدید گوشی‌ها ی Note نباشیم. هفته پیش هم رسانه کره جنوبی AjuNews ادعا کرد سامسونگ قصد دارد به طیف رنگ ها خاتمه دهد. اما اگر طرفدار قلم S Note هستید اصلاً نگران نباشید. بنابر گزارش‌ها سامسونگ می‌خواهد از قلم جانشین گلکسی S20 الترا پشتیبانی کند.

به گفته این شرکت، رنگ های جدید Note 20 5G و Z Flip 5G را می‌توانید امروز در فروشگاه آنلاین سامسونگ سفارش دهید.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل