ارور موبایل

ساخت دو کارت گرافیک جدید توسط انویدیا

شرکت انویدیا چند ماه پیش نسل جدید کارت گرافیک‌های خود که سری ۲۰ این شرکت حساب می‌شوند را معرفی و وارد بازار کرد. اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند کارت گرافیک RTX 2080 Super با توجه به قیمتش از عملکردی پایین برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا فروش آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. این شرکت همچنین در حال ثبت دو کارت گرافیک جدید با نام‌های Ampere و Tesla هست که به احتمال زیاد این دو کارت گرافیک قرار است فروش پایین سری GeForce انویدیا را جبران کند.

قرار است در سری Ampere شرکت انویدیا از هسته GA100 استفده کند که برای انجام کارهای روزمره و نیمه حرفه‌ای بسیار عملکرد بالایی خواهد داشت. هنوز شرکت انویدیا به طور رسمی اطلاعات مربوط به این سری از کارت‌ گرافیک‌هایش را منتشر نکرده است اما با توجه به برگزاری مراسم GTC در ماه جاری انتظار می‌رود این شرکت توضیحاتی کامل درباره دو سری جدید ساخته شده خود را منتشر کند و یقینا در این مراسم شاهد حضور سری GeForce نخواهیم بود.!

همچنین طبق اعلام یکی از منابع آگاه احتما کارت گرافیک سری Ampere چهار برابر سریع‌تر از GeForce در قابلیت ray tracing خواهند بود که در صورت صحت داشتن این موضوع انویدیا مجبور خواهد شد قیمت کارت گرافیک‌های سری ۲۰ خود را به میزان چشم‌گیری کاهش دهد تا بازار کارت گرافیک‌های این شرکت به توازن برسد.

برخی شایعات نیز اعلام می‌کمنند که سری Ampere قرار است در آینده جایگزین سری GeForce شود که به احتمال بسیار زیاد این اتفاق نخواهد افتاد چرا که سری GeForce انویدیا همواره برترین سری و به نوعی قدرتمندترین کارت گرافیک‌های این شرکت را در خود جای داده است و انویدیا هرگز این مجموعه محبوب را کنار نخواهد گذاشت. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت گرافیک‌های جدید انویدیا باید تا زمان اعلام رسمی انویدیا صبر کرد./

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل