ارور موبایل

سامسونگ شارژر ۶۵ واتی می سازد

به تازگی اخباری از شرکت سامسونگ فاش شده است که اعلام می‌کند شرکت سامسونگ در حال کار روی آداپتور‌های شارژ سریع خود برای نسل بعدی پرچمدارانش است. بر اساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ در حال ساخت یک آداپتور ۶۵ واتی برای گوشی S21 یا Note 21 است که در صوت صحت داشتن این ماجرا باید گفت سامسونگ قصد اعمال تغییرات بسیار زیادی در گوشی‌های آینده خود خواهد داشت.”

اطلاعات مربوط به شارژر ۶۵ واتی شرکت سامسونگ از کشور هلند فاش شد و علت آن نیز ثبت اختراعی از سوی شرکت سامسونگ با عنوان EP-TA865 بود. علت اینکه بسیاری از منابع اعتقاد دارند این شارژر به شرکت سامسونگ مربوط می‌شود و در پرچمداران آینده این شرکت استفاده خواهد شد، دریافت گواهینامه‌ای از سوی این شرکت در کره و استفاده از نام آداپتور مسافرتی در آن بود.”

از طرفی هم باید گفت این شارژر دارای شماره ثبت اختراع مشابهی با آداپتور مدل ۴۵ واتی شرکت سامسونگ است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد معتقد باشند شرکت سامسونگ به دنبال ساخت آداپتوری فوق سریع است.”

شرکت‌های پیشگام در زمینه ساخت شارژرهای سریع

از ابتدای سال ۲۰۲۰ تاکنون روند رو به رشدی در حوزه شارژر‌های سریع وجود داشته است و شرکت‌هایی نظیر Xiaomi، Oppo و Nubia در این حوزه توانسته‌اند گام‌های بسیار بزرگی بردارند و به نوعی این شرکت‌ها پیشگامان توسعه در دنیای شارژر‌های مسافرتی هستند. گفتنی است؛ شرکت وان پلاس نیز قصد دارد در گوشی آینده خود که 8T نام دارد، آداپتور ۶۵ واتی را استفاده کند.

با این حال هنوز شرکت سامسونگ به طور رسمی اطلاعاتی درباره اختراعش منتشر نکرده است و باید تا زمان اعلام رسمی سامسونگ برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره منتظر ماند.”

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل