ارور موبایل

سیستم‌ عامل iOS 13 با چه قابلیت‌هایی عرضه می‌شود؟

طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده است، اپل قصد دارد اوایل امسال حالت تاریک  (Dark Mode) جدید خود را در iOS 13 معرفی کند.

بر طبق این گزارش سیستم عامل iOS 13 شامل یک حالت تاریک است که مشاهده شبانه صفحه گوشی را به مراتب آسان‌تر می‌کند. بسیاری از توسعه‌دهندگان در سال‌های اخیر حالت‌ تاریک را به نرم‌افزار خود اضافه کرده‌اند، به همین دلیل اکثراً صاحبان آیفون، اپل را برای ارائه پشتیبانی سیستم عامل خود از این حالت دعوت کرده‌اند. بنابراین این افزونه برای بسیاری از کاربران خوشایند خواهد بود. این حالت تاریک در ادامه قابلیتی است که سال گذشته با macOS عرضه شد.

حالت تاریک تنها افزونه اصلی برای iOS 13 نخواهد بود. در نسخه جدید این سیستم عامل ما شاهد بهبود CarPlay خواهیم بود. همچنین یک صفحه اصلی جدید برای آیپد طراحی شده است. ما پیش‌تر شایعاتی درباره یک طراحی جدید برای صفحه اصلی این دستگاه شنیده بودیم. در این بروزرسانی بر روی افزایش عملکرد صفحه اصلی کار شده است. جزئیات جدیدی در مورد صفحه نمایش جدید اپل ارائه نشده اما این شرکت گفته قابلیت تب رابط کاربری را برای برنامه‌ها و بهبود مدیریت فایل به سیستم عامل iOS 13 اضافه می‌کند.

اپل همچنین گفته سرویس‌های جدیدی را به iOS 13 اضافه می‌کند، از جمله خدمات می‌توان به اشتراک سرویس مجله و محتوای ویدئویی اشاره کرد. با توجه به افزایش درآمد اپل در سال گذشته، این تغییرات تعجب‌آور نیست. ما احتمالاً اطلاعات بهتری از ویژگی‌های جدید iOS 13 در ماه ژوئن به دست خواهیم آورد. انتظار می‌رود در این ماه اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان در سراسر جهان (WWDC) شرکت کند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل