ارور موبایل
شماتیک موبایل چیست و چه کاربردی دارد ؟

شماتیک موبایل چیست و چه کاربردی دارد ؟

شماتیک موبایل نقشه ای است که تعمیرکاران موبایل برای تعمیرات سخت افزاری از آن استفاده می نمایند که در ادامه به صورت کامل به شما معرفی خواهیم نمود.

شماتیک موبایل چه کاربردی دارد؟

اگر دقت کرده باشید اگر برد را خارج کنید با قطعات متعددی رو به رو خواهید شد که هر کدام نامی برای خود دارندو این قطعات هر یک یک عملکردی را بر عهده دارند و برای تعمیر نیز شما نیاز دارید شماتیک را جهت رفع عیوب بررسی کنید.

 

نرم افزار نقشه موبایل

 

نقشه خوانی موبایل ضروری است ؟

بله شماتیک خوانی یکی از مهمترین تخصص های یک تعمیرکار است تا بتواند با نقشه خوانی عیوب گوشی را از روی شماتیک برطرف نماید.

نرم افزار نقشه موبایل

نرم افزار شماتیک موبایل یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیرکاران است تا به دنبال شماتیک های موبایل در سایت ها نباشند و با یک نرم افزار که قابلیت آپدیت داشته باشد را در اختیار داشته باشند و با مشکلات جستجو در اینترنت رو به رو نشوند.

شناخت قطعات موبایل از روی برد

با داشتن شماتیک موبایل شما به راحتی می توانید قطعات کنده شده و یا پرتاب شده روی برد را شناسایی و تعویض نمایید و این یک نکته قابل توجه می باشد تا تعمیرکار موبایل در تعمیر خود اشتباهی رخ ندهد.

سولوشن های چه کاربردی دارند.

سولوشن ها تصاویر هایی هستند که تعمیرکاران با رفع مشکلات از آنها تصویر منتشر می کنند تا به دیگر همکاران تاکید کنند مثلا : مسیر شارژ این موبایل این تصضویر است که در واقع این کاملا اشتباه است چرا که شاید گوشی موبایل تعمیری که برای شما می آید مسیر دیگر جهت بررسی نیاز داشته باشد.

نتیجه گیری

نتیجه میگریم برای انجام تعمیر تخصصی بر روی برد موبایل نیازمند شماتیک موبایل و نقشه خوانی دقیق هستیم تا بتوانیم مشکلات سخت افزاری موبایل را بدون کوچکترین مشکلی برطرف نماییم این مشکلات فرقی ندارد که از طرف آی سی باشد یا از طرف خازن با داشتن شماتیک و علم نقشه خوانی کار برای شما آسان خواهد بود.

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل