ارور موبایل

شیائومی در مقابل ال‌جی و سامسونگ قد علم کرد

شرکت شیائومی یکی از شرکت‌های بسیار پرقدرت در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند بوده که در این ایام در حال تولید گوشی‌های پشتیبانی کننده از فناوری 5G است. این شرکت در کنار گوشی‌های پرچمدار خود در حال تولید گوشی‌های اقتصادی، اما با فناوری 5G است و قصد دارد به کاربرانی که توانایی خرید گوشی‌های گران قیمت ندارند نیز امکان استفاده از فناوری 5G را بدهد. گوشی اقتصادی این شرکت که به تازگی وارد فروشگاه‌های کره شده و قیمتی نسبتا پایین دارد، گوشی Xiaomi Mi 10 Lite 5G است.

این گوشی در حال حاضر حدود ۳۷۰ دلار قیمت دارد که قیمتی نزدیک به نصف گوشی 5G شرکت ال‌جی است، اما با این وجود انتظار نمی‌رود این گوشی در کشور کره بتواند با سامسونگ و ال‌جی رقابت داشته باشد، این گوشی در مقایسه با گوشی A51 5G شرکت سامسونگ نیز حدودا صد دلار ارزان‌تر است، اما قیمت پایین جای شهرت این دو شرکت کره‌ای را نخواهد گرفت.

 

مشخصات سخت افزاری گوشی Mi 10 Lite 5G

گوشی Mi 10 Lite 5G از نمایشگری ۶.۷ اینچی با کیفیت FHD+ استفاده می‌کند که دوربین جلو به صورت یک بریدگی روی آن قرار گرفته است. دوربین جلوی ‌این گوشی از لنزی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین پشت این گوشی از چهار لنز استفاده می‌کند که دوربین اصلی آن کیفیتی ۴۸ مگاپیکسلی دارد. لنز ultrawide استفاده شد در این گوشی نیز کیفیتی ۸ مگاپیکسلی داشته که برای یک گوشی اقتصادی قابل قبول است. علاوه بر این در این گوشی از دو لنز ماکرو و عمق سنج استفاده شده که کیفیتی دو مگاپیکسلی دارند.

در بخش سخت افزاری، این گوشی از پردازنده Snapdragon 765G استفاده شده و در بخش رم، گوشی Xiaomi Mi 10 Lite 5G از دو حافظه ۶ و ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند. حافظه داخلی استفاده شده در این گوشی نیز ۲۵۶ گیگابایت بوده و یک باتری ۴۱۶۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی این گوشی را تامین می‌کند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل