ارور موبایل

طراحی‌های منتشر شده برای نسل بعدی گلکسی Z Flip

در دنیای تلفن‌های هوشمند پیشرفت و توسعه امری ضروری است و شرکت‌های مختلف برای رقابت از باقی سازندگان باید سعی کنند همیشه محصولات خود را بروزرسانی کنند.گاهی این بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حتی پیش از عرضه نسخه قدیمی انجام می‌شود. سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که این کار را به دفعات انجام داده است.

طراحی‌های منتشر شده برای نسل بعدی گلکسی Z Flip

اکنون زمانی زیادی تا عرضه گلکسی Z Flip توسط سامسونگ باقی مانده، اما این بدان معنا نیست که توسعه این دستگاه برای بهتر شدن شروع نشده است. در واقع بر طبق جدیدترین طراحی منتشر شده در WIPO، سامسونگ در حال بررسی دو مدل بالقوه برای نسخه بعدی این دستگاه است که هر دوی آن‌ها در پشت خود یک دوربین سه‌گانه جای داده‌اند. در ادامه تصویر منتشر شده از دو طراحی این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

 

جزئیات طراحی دو مدل نسل بعدی Z Flip

مدل A دارای یک طراحی آشنا است که دوربین‌های آن به صورت افقی قرار گرفته‌اند. البته این مدل نسبت به دیگری دارای صفحه ثانویه کوچک‌تری است. دلیل این امر هم کاملا واضح است، زیرا ماژول دوربین در این طرح کمی به دلیل قرارگیری افقی خود جای کمتری برای صفحه ثانویه مخصوص اعلان‌ها باقی می‌گذارد.

در مدل B مشاهده می‌کنیم که قرارگیری عمودی دوربین سه‌گانه دستگاه باعث شده است که جای بیشتری برای صفحه ثانویه در نظر گرفته شود و بدین ترتیب این نمایشگر کوچک OLED بزرگ‌تر باشد. خود این طرح اطلاعات دیگری به ما منتقل نمی‌کند و اصلا ضمانتی وجود ندارد که سامسونگ حتی یکی از آن‌ها را به مرحله ساخت نهایی برساند. اما حداقل به ما از تلاش سامسونگ برای اضافه کردن دوربین سه‌گانه به نسل دوم گوشی گلکسی Z Flip خبر می‌دهد و این مسئله کاملا منطقی است، زیرا در زمان حال اکثر پرچمداران حداقل سه دوربین را ارائه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل