ارور موبایل

عرضه اندروید ۱۱ برای دومین گوشی تاشو سامسونگ

عرضه اندروید ۱۱ برای دومین گوشی تاشو سامسونگ

 

سامسونگ سال جدید را با معرفی تولیدات جدید آغاز کرد. مراسم معرفی سری Galaxy S21 تنها یکی از رویداد‌های مهمی بود که شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۱ برای ما در نظر گرفته است.

سامسونگ در رویداد خود گوشی‌های جدید سری S را معرفی کرد، به غیر از دستگاه‌های جدید، انتظار می‌رود سامسونگ امسال یک بسته به روزرسانی اندروید ۱۱ را برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های خود ارائه دهد”.

به روز رسانی در برخی کشورها

گوشی Galaxy Z Fold 2 یکی از اولین گوشی‌های هوشمند سامسونگ بود که به اندروید ۱۱ به روز شد، به نظر می‌رسد که به روزرسانی اندروید ۱۱ برای Galaxy Fold سامسونگ اکنون در فرانسه و امارات متحده عربی برای نسخه LTE و همچنین سوئیس و انگلیس برای مدل 5G در حال انتشار است”.

اندروید ۱۱ تا پایان فوریه در همه کشور‌ها

به طور طبیعی، به روزرسانی اندروید ۱۱ شامل One UI 3.0 جدید و پچ امنیتی ژانویه است. خبر بد این است که سامسونگ ممکن است در ماه جاری این به روزرسانی را برای همه کشور‌ها به همراه نداشته باشد. با این حال، حداقل طبق نقشه راه اندروید ۱۱، دارندگان Galaxy Fold انتظار دارند تا پایان ماه فوریه آن را داشته باشند”/.

به طور معمول، سامسونگ جدول زمانی برای به روزرسانی‌های عمده را از طریق برنامه Members ارائه می‌دهد، بنابراین اگر کاربران می‌خواهند بدانند چه زمانی قرار است این به روزرسانی وارد کشورشان شود، می‌توانند از این قسمت در گوشی‌های سامسونگ خود این موضوع را پیگیری کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل