ارور موبایل

عرضه وان‌پلاس ۸ پرو با شارژر فوق سریع

پیت لو، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد نسخه بعدی پرچمدار خود یعنی OnePlus 8 Pro را با فناوری شارژ سریع بی‌سیم عرضه کند. این OnePlus 8 Pro اولین گوشی وان‌پلاس خواهد بود که شارژر آن قادر خواهد بود در ۳۰ دقیقه جدود ۵۰ درصد باطری آن را شارژ مجدد کند. سیستم شارژ بی‌سیم وان‌پلاس با حداکثر سرعت خود، با قدرت ۳۰ واتی کار می‌کند که این میزان سرعت به طور قابل توجهی سریع‌تر از شارژ بی‌سیم معمول موجود برای گوشی‌های سامسونگ یا آیفون است. سایر تولیدکنندگان چینی نیز شارژر‌های بی‌سیم سریع تولید می‌کنند. شیائومی یک پایه شارژ بی‌سیم ۳۰ وات عرضه کرده است. انتظار می‌رود اوپو – که ارتباطی با OnePlus دارد – روز قبل از اعلام OnePlus 8 Pro تلفنی با شارژ بی‌سیم ۴۰ وات را معرفی کند.

مطمئناً، سیستم وان‌پلاس اختصاصی به گوشی‌های این شرکت خواهد بود، اگرچه لو می‌گوید که وی برای صدور مجوز برای سایر شرکت‌ها هم برنامه‌ای را در نظر گرفته است. هفته گذشته، وان‌پلاس آمادگی اعلام قیمت شارژر‌های نسل جدید خود نبود، اما به نظر می‌رسد که هزینه این شارژر‌های بی‌سیم از حد متوسط خود، بیشتر باشند. لو می‌گوید هزینه قطعات ساخت این شارژر از چیزی که وان‌پلاس انتظار آن را داشت، بیشتر شده، اما تلاش خود را خواهند کرد که تا حد امکان قیمتی معقول برای شارژر بی‌سیم نسل بعد پرچمداران خود اعلام کنند.

هر دو محصول وان‌پلاس، OnePlus 8 Pro و پد شارژر آن با دستگاه‌های دیگر سازگار هستند؛ بنابراین، دارندگان این گوشی می‌توانند با هر پد شارژر بی‌سیمی که دارند، گوشی خود را شارژ کنند./

 

علاوه بر شارژر بی‌سیم وان‌پلاس، اطلاعات دیگری هم وجود دارد که از OnePlus 8 Pro لو رفته است. این اطلاعات شامل نمایشگر با نرخ تبدیل ۱۲۰ هرتزی، پردازنده Snapdragon 865، فناوری ارتباطی 5G و شارژ بی‌سیم معکوس است./

وان‌پلاس تأیید کرده است که برای رونمایی از گوشی‌های سری ۸ خود یک مراسم اینترنتی در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین) برگزار خواهد کرد. این تمهیدات به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است و به نظر می‌رسد تمام شرکت‌های فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند به این روال روی خواهند آورد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل