ارور موبایل

قرارگیری زودتر از موعد گوشی جدید موتورولا در سایت آمازون

شرکت موتورولا سری قبلی در زمان معرفی گوشی هوشمند خود اقدام عجیبی را انجام داد. این شرکت درست یک روز قبل از رونمایی از گوشی جدید با باتری قدرتمند خود تمامی اطلاعات منتشر نشده را از طریق سایت آمازون در اختیار کاربران خود قرار داد.

حالا برخلاف انتظارها باری دیگر این اتفاق در حال وقوع است. به نظر می‌آید شرکت موتورولا سعی کرده تا اقدام مشابهی را برای گوشی هوشمند Moto G8 انجام دهد.

البته لازم به ذکر است که این تلفن همراه میان‌رده کمی زودتر از نمونه قبلی در یکی از زیرمجموعه‌های سایت آمازون و تنها در ایتالیا قرار دارد و در تمام این مرجع قابل دسترسی نیست. در حال حاضر این گوشی هوشمند قابل خرید نیست اما کاربران می‌توانند در صورت نیاز سفارش خود را از حالا ثبت کنند. شهروندان ایتالیایی می‌توانند با مراجعه به سایت و ثبت سفارش در ابتدای فهرست سفارش‌ها قرار گیرند.

مشخصات گوشی میان‌رده Moto G8 Power Lite

همانطور که از نام این دستگاه مشخص می‌شود، گوشی میان‌رده مذکور نمونه ساده و کم قدرت گوشی Moto G8 است. تلاش شرکت سازنده آن بوده که یک گوشی‌ هوشمند را با قیمتی مناسب و پردازش قوی در دسترس خریداران قرار دهند. در حالی که گوشی اصلی Moto G8 قیمتی مطابق با ۲۵۰ یورو را به خود اختصاص می‌دهد، نمونه میان‌رده آن تنها قرار شده تا ۱۹۰ یورو قیمت داشته باشد.

 

در مجموع انتظار می‌رود که این گوشی تنها کمی بیشتر از ۲۰۰ دلار قیمت داشته باشد، اما از آنجا که مدل Moto G8 دقیقا ۲۵۰ دلار قیمت گذاری شده و از بازار اروپایی خود کمی ارزان‌تر است، امکان دارد که این نمونه نیز قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار را در آمریکا داشته باشد.

گفتنی است که این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بر ساعت برخوردار است که Ram چهار گیگابابتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی را همراهی می‌کند. این دستگاه با کمی افزایش اندازه، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارد اما کیفیت آن به ۱۶۰۰ در ۷۲۰ کاهش پیدا کرده است. انتظار می‌رود که شرکت موتورولا نهایتا این گوشی هوشمند میان رده را تا اواخر هفته به بازار جهانی معرفی کند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل