ارور موبایل
لیست کد های مخفی الجی

لیست کد های مخفی الجی

بله، در ادامه کدهای مخفی ال جی را با توضیحات کامل برای شما بیان می کنیم:

1. یکی از کدهای مخفی ال جی، کد “277634#*#” است که به صفحه تشخیص خطای اندرویدی می رود. در این صفحه، می توانید انواع تست های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی خود را بررسی کنید.

2. کد “2945#*#” برای دسترسی به منوی قفل شبکه است. با استفاده از این کد، می توانید قفل شبکه را باز کنید و تلفن همراه خود را برای استفاده از SIM های دیگر آماده کنید.

3. “3845#*845#” یکی دیگر از کدهای مخفی ال جی است که به منوی تنظیمات تست GPS می رود. در این صفحه، می توانید دستگاه GPS خود را بررسی کنید و تست کنید.

4. کد “5689#*101#” به صفحه تست باتری می رود. در این صفحه، می توانید ولتاژ باتری خود را بررسی کنید و آن را با تغییراتی که در سایر تنظیمات دستگاه اعمال می کنید، بهینه سازی کنید.

5. “4636#*#” به صفحه اطلاعات تلفن خود می رود. در این صفحه، می توانید اطلاعاتی مانند وضعیت باتری، وضعیت شبکه و اطلاعات آنتن را مشاهده کنید.

6. در نهایت، کد “871#*#” به منوی نفوذی دستگاه ال جی می رود. در صفحه ای پسورد خواسته می شود و بعد از ورود کد صفحه کنترل اینفرارد برای کنترل تلویزیون های ال جی نمایش داده می شود.

توجه داشته باشید که استفاده از کدهای مخفی ال جی ممکن است در صورت استفاده نادرست، باعث خرابی تلفن همراه شما شود و همچنین نشانه‌ای از خلاف قوانین بودن است. بنابراین، اگر اطمینان کافی در استفاده از این کدها ندارید، از استفاده از آنها خودداری کنید.

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل