ارور موبایل

مایکروسافت آفیس رسما راه خود را در فروشگاه App مک انجام می دهد

در حال حاضر مایکروسافت آفیس در Mac App Store از دست رفته است. در آخرین WWDC، اپل اعلام کرد که به زودی Office در فروشگاه Mac App قرار خواهد گرفت. اما این مورد نبود. اما در حال حاضر به نظر می رسد که فروشگاه های iOS در کشورهای انتخاب شده، مایکروسافت آفیس را بر اساس گزارش Macrumors ارائه کرده است.


اپل در کشورهای مختلف مانند فرانسه و سوئیس یک داستان تبلیغاتی در رابطه با مایکروسافت آفیس را اجرا کرده است. داستان تبلیغاتی در فروشگاه App برجسته بودن در دسترس بودن مایکروسافت ورد، اکسل و پاور پوینت در فروشگاه نرم افزار مک است. این داستان های تبلیغاتی در کشور های انتخاب شده تنها با برنامه های موجود در آن کشور های انتخاب شده در حال حاضر موجود است.

داستان تبلیغاتی از فروشگاه App اگر ترجمه شده از دولت فرانسه موارد زیر است:

“ما افتخار می کنیم اعلام کنیم که مایکروسافت آفیس 365 در حال حاضر در Mac App Store است. اشتراک شما با Office 365 به همه توابع در تمام سیستم عامل ها دسترسی پیدا می کند. برای اشتراک، ثبت نام برای هر برنامه Office Suite و اشتراک خود را به روز کنید. تمام برنامه های موجود در مجموعه را کشف کنید و شروع به ایجاد و همکاری کنید! ”
اشتراک مایکروسافت آفیس در فروشگاه مک برنامه

داستان ها نشان می دهند که برنامه های مایکروسافت در هر زمان در فروشگاه Mac App در سراسر جهان در دسترس هستند. مایکروسافت یک سند منتشر کرده است که جزئیات آن در مورد نحوه فعال کردن Office بعد از دانلود آن است. در یک یادداشت، شرکت گفت که Word، Powerpoint و اکسل برای ایجاد و ویرایش اسناد نیاز به اشتراک Office 365 خواهند داشت.

مایکروسافت جزئیات را از طریق اینکه دفتر را برای کاربران Mac فعال می کند، ارائه کرد. این شرکت از کاربران خواسته است پس از حذف موارد بدون اشتراک، برنامه های Office را مجددا نصب کنند. برنامه ها را می توان به طور مستقیم دانلود کرد یا می توان آنها را به صورت یک بسته واحد نیز دانلود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل