ارور موبایل
حذف قفل گوشی بدون حذف اطلاعات

معرفی نرم افزار های حذف قفل گوشی بدون حذف اطلاعات

نرم افزار های حذف قفل گوشی بسیار محدود هستند چرا که گوشی های بازار همیشه در حال آپدیت به نسخه های جدید هستند و باید نرم افزار ها نیز جهت برداشتن قفل گوشی بروز شوند و این کار نیز کمی پیچیده است برای شرکت های توسعه دهنده نرم افزار.

در این بخش می خواهیم نرم افزار های حذف قفل گوشی را به شما علاقمندان معرفی نماییم تا درک بهتری از نرم افزار ها را داشته باشید.

چگونه قفل اندروید 5 تا 8 سامسونگ را برداریم ؟

حذف قفل سامسونگ از اندروید 5 تا 8 نسبت به اندروید های بالاتر آسان تر است و یا بهتر بگوییم نیازمند سیستم کامپیوتری قوی نیست چرا که در این نسخه ها باینری ها ارتقا زیادی را به همراه نداشته اند و با جستجو ساده در گوگل می توانید به این آموزش ها دست یابید.

جدیدترین نسخه UFED

معرفی نرم افزار UFED جرم شناسی

UFED یک ابزار قدرتمند است که با امکاناتی که در خود جای داده است یک ابزار جرم شناسی را به خود اختصاص داده است . UFED قابلیت ریکاوری کل اطلاعات حذف قفل گوشی بدون از دست دادن اطلاعات را دارا می باشد که می توانید جدیدترین نسخه UFED را دانلود نمایید. این نرم افزار بیشتر مدل های گوشی ها را تا اندروید ۱۲ پشتیبانی می نماید. آپدیت برنامه بزودی بر روی تمام اندروید های ۱۲ سازگار خواهد بود.

 

نرم افزار MD-NEXT

معرفی نرم افزار MD-NEXT

 

MD-Next یک نرم افزار قدرتمند در عرصه تخصصی بازگشایی اطلاعات گوشی موبایل می باشد که به تنهایی می تواند اطلاعات کل گوشی را بازیابی و در اختیار شما قرار دهید. MD-Next قابلیت حذف قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات را دارا می باشد.

تنها مشکل فعلی این نرم افزار تا به امروز عدم پشتیبانی از نسخه اندروید 12 می باشد و مابقی امکانات این ابزار فوق العاده تکمیل است.

 

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل