ارور موبایل
معرفی 10 سایت تبدیل عکس به ورد

معرفی 10 سایت تبدیل عکس به ورد

درود برشما کاربران ارور موبایل با یکی دیگر از آموزش ها در خدمت شما هستیم. در اینجا برخی از وبسایت‌هایی که می‌توانند به شما در تبدیل تصاویر به فایل ورد کمک کنند، معرفی می‌شوند:

1. Online OCR

سایت Online OCR یک سرویس آنلاین است که قادر است با استفاده از تکنولوژی OCR (به معنای تشخیص اپتیکال نوشته) متون و عکس‌های اسکن شده را به متن قابل ویرایش تبدیل کند. با استفاده از این سرویس، می توانید تصاویر فایل PDF، تصاویر پیشرفته (مانند فرم های تکمیل شده) و سند های تصویری را در قالب فایل متنی با فرمت های مختلف (مانند DOC، TXT و…) دریافت کنید. سایت Online OCR را می توانید در آدرس https://www.onlineocr.net مشاهده و استفاده کنید.

2. Convertio

Convertio یک سایت تبدیل فرمت فایل آنلاین است که به کاربران امکان تبدیل فایل ها به صورت آنلاین و رایگان را می‌دهد. این سایت قادر است فایل هایی از جمله اسناد متنی، عکس، صدا، ویدئو و موارد دیگر را با فرمت های مختلف تبدیل کند.

شما می‌توانید با ورود به سایت Convertio و انتخاب نوع فایلی که قصد تبدیل آن را دارید، فایل مبدا را بارگذاری کرده و سپس فرمت خروجی مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس Convertio فایل شما را پردازش کرده و لینک دانلود فایل تبدیل شده را به شما نشان می‌دهد.

 

معرفی 10 سایت تبدیل عکس به ورد

این سایت دارای رابط کاربری ساده و مستقیمی است که می‌توان با استفاده از آن به راحتی فرمت های مورد نظر را تبدیل کرد. همچنین سایت Convertio از اکثر فرمت های معروف و پرکاربرد پشتیبانی می‌کند و قابلیت تبدیل فایل های بزرگ را نیز داراست.

اگر شما نیاز به تبدیل فرمت فایل دارید، Convertio می‌تواند یکی از گزینه‌های مورد نظر برای شما باشد.

3. Free Online OCR

سایت Free Online OCR یک ابزار آنلاین رایگان است که امکان تبدیل تصاویر و PDFهای متنی به فایل های قابل ویرایش مانند Word، Excel و یا متن ساده را فراهم می کند. با استفاده از این سرویس، می توانید تصاویر صفحات کتاب، فاکتورهای خرید و سایر اسناد را به راحتی به متن قابل ویرایش تبدیل کنید. برای استفاده از سایت Free Online OCR، شما تصویر مورد نظرتان را بارگذاری کرده و تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس سرویس به طور خودکار تشخیص می دهد که تصویر شامل کدام زبان و متن است و به محض پردازش، فایل متنی مورد نظرتان در دسترس قرار می گیرد. سایت Free Online OCR به طور کلی یک ابزار مفید برای تبدیل تصاویر متنی به فایل های قابل ویرایش است و همچنین امکانات زیادی برای تنظیمات و پیکربندی دارد.

4. EasyPDF

سایت EasyPDF یک سرویس آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد تا انواع فایل‌ها را به فرمت PDF تبدیل کنند و برعکس. این سرویس قدرتمند برخی قابلیت‌های دیگر را همچون ادغام و تقسیم فایل‌های PDF، استخراج متن از فایل‌های PDF، حذف صفحات مشخص در فایل‌های PDF و تبدیل PDF به تصویر را نیز فراهم می‌کند.

از جمله ویژگی‌های دیگری که در EasyPDF موجود است، تبدیل سریع فایل‌های PDF به فرمت Word، Excel و PowerPoint، تبدیل عکس‌ها به PDF و ترکیب چندین فایل به یک فایل PDF است.

با استفاده از سایت EasyPDF، کاربران می‌توانند فایل‌های خود را با سادگی و به سرعت تبدیل کنند و به همین ترتیب از امکانات مفیدی برای مدیریت فایل‌های PDF خود بهره‌مند شوند.

5. SmallPDF

Smallpdf یک پلتفرم آنلاین است که ابزارها و خدمات مختلفی را برای ویرایش، تبدیل و بهینه‌سازی فایل‌های PDF ارائه می‌دهد. این سایت در سال 2013 تأسیس شده و هدف آن ارائه راهکارهای ساده و کارآمد برای کار با فایل‌های PDF است.

Smallpdf ابزارهایی برای دستکاری سریع و آسان فایل‌های PDF فراهم می‌کند. به عنوان مثال، با استفاده از این سایت می‌توانید فایل‌های PDF خود را تبدیل به فرمت‌های دیگر مانند Word، Excel، PowerPoint و تصاویر، یا برعکس، فایل‌های Docx یا PPT را به فرمت PDF تبدیل کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های PDF را ترکیب، جدا سازی، فشرده سازی، رمزنگاری، امضاگذاری و یا حتی به فایل‌های PDF کاملاً جدید صفحات اضافه کنید.

علاوه بر این، Smallpdf ابزارهایی برای بهینه سازی فایل‌های PDF فراهم می‌کند. می‌توانید حجم فایل‌های PDF خود را کاهش دهید تا حجم آنها کمتر شود و به راحتی از طریق ایمیل یا سایر روش‌ها به اشتراک بگذارید.

سایت Smallpdf به طور کلی به کاربران، به ویژه کاربرانی که فایل‌های PDF را مداوماً استفاده می‌کنند، امکانات و پوشش گسترده‌ای را در اختیار می‌گذارد. کار با این سایت بسیار ساده و راحت است و تمامی ابزارها در سمت سمت راست صفحه به شکل آیکون‌های کاملاً قابل تشخیص قرار دارند.

برای استفاده از Smallpdf، به وبسایت آن به آدرس www.smallpdf.com مراجعه کنید. سرویس اصلی آن رایگان است و همچنین اشتراک ویژه با قابلیت‌های بیشتری نیز در دسترس می‌باشد.

6. Soda PDF

سایت Soda PDF یکی از نرم‌افزارهای قدرتمند و کامل برای مدیریت فایل‌های PDF است. این نرم‌افزار شامل امکاناتی مانند ساخت، ویرایش، تبدیل و امنیت‌دهی به فایل‌های PDF می‌باشد. در واقع، با استفاده از Soda PDF می‌توانید به راحتی فایل‌های PDF خود را ویرایش کرده، صفحات را ترتیب دهید، متن و تصاویر را وارد کنید و حتی امکان تبدیل فایل‌های PDF به فرمت‌های دیگر مانند Word، Excel و HTML را داشته باشید.

همچنین Soda PDF امکاناتی برای امنیت‌دهی به فایل‌های PDF نیز دارد، از جمله رمزگذاری فایل‌ها، امضاء دیجیتال و اضافه کردن محدودیت‌های دسترسی به فایل. علاوه بر این، سایت Soda PDF ارائه دهندهٔ نسخه آنلاین و نسخه قابل دانلود از نرم‌افزار خود است، اما به عنوان یک نرم‌افزار تجاری، برخی از امکانات آن به صورت پرداختی عرضه می‌شود.

اگر به مدیریت و ویرایش فایل‌های PDF نیاز دارید، Soda PDF می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دسترسی به این ابزار، می‌توانید به وبسایت آن به آدرس www.sodapdf.com مراجعه کنید.

7. ABBYY FineReader Online

تشریف بیاورید! سایت ABBYY FineReader Online یک ابزار قدرتمند برای تبدیل و تشخیص متون تصویری به متن قابل ویرایش است. این سرویس آنلاین توسط ABBYY، یک شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای با کیفیت برای پردازش ذخیره‌سازی اسناد و تصویری، ارائه می‌شود. با استفاده از ABBYY FineReader Online، شما می‌توانید تصاویر و اسناد PDF را بارگذاری کنید و سپس تبدیل آنها به متن قابل ویرایش انجام دهید. این ابزار تکنولوژی قدرتمند OCR (تشخیص نوشته‌های اپتیکال) را استفاده می‌کند تا متن را با دقت بسیار بالا تشخیص داده و در اختیار شما قرار دهد. می‌توانید به سایت ABBYY FineReader Online به آدرس https://finereaderonline.com مراجعه کنید تا کار با این ابزار مفید و کارآمد را تجربه کنید.

8. Zamzar

Zamzar یک سایت تبدیل فرمت فایل آنلاین است که به شما امکان می‌دهد فرمت فایل‌های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. این سرویس برای تبدیل فرمت فایل‌های موسیقی، ویدئو، تصویر، اسناد و غیره استفاده می‌شود. از جمله فرمت‌هایی که Zamzar پشتیبانی می‌کند می‌توان به MP3، MP4، AVI، MOV، JPG، PDF و ده‌ها فرمت دیگر اشاره کرد.

برای استفاده از Zamzar، شما فقط باید فایل موردنظر خود را بارگذاری کنید، فرمت مورد نظر برای تبدیل را انتخاب کنید و سپس فایل تبدیل شده را دانلود کنید. Zamzar رایگان است و دارای پلن های اشتراکی نیز می‌باشد که قابلیت‌های بیشتر و دسترسی به سرویس‌های پیشرفته را فراهم می‌کنند.

 

9. PDF Converter

سایت PDF Converter یک ابزار آنلاین است که به شما امکان تبدیل فایل‌های مختلف به فرمت PDF را می‌دهد. شما می‌توانید فایل‌های Word، Excel، PowerPoint و تصاویر را به آسانی و در کمترین زمان ممکن به فرمت PDF تبدیل کنید. برخی از ویژگی‌هایی که به واسطه استفاده از این سایت می‌توانید دسترسی پیدا کنید عبارتند از: تبدیل فایل PDF به فرمت‌های دیگر، ترکیب چندین فایل به یک فایل PDF، تغییر اندازه صفحه و حذف صفحه‌های اضافی، محافظت از PDF با رمز عبور و استخراج متن از فایل‌های PDF. برای استفاده از این سرویس، شما می‌توانید به وبسایت PDF Converter به آدرس https://www.pdfconverter.com/ مراجعه کنید.

10. OCR.Space

OCR.space یک سرویس آنلاین است که به کاربران امکان تبدیل تصاویر حاوی متن به متن قابل ویرایش را می‌دهد. این سرویس قادر به تشخیص و استخراج متن از تصاویر با فرمت‌های مختلف از جمله JPG، PNG و PDF می‌باشد. با استفاده از OCR.space، می توانید تصاویری که متن دارند را بارگذاری کنید و سپس متن موجود در این تصاویر را دریافت کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت OCR.space به آدرس https://ocr.space از این سرویس استفاده نمایید. بر روی صفحه اصلی وبسایت، شما قادر خواهید بود تصویر مورد نظر را بارگذاری کنید، تنظیمات مورد نیاز را اعمال کنید (مانند زبان متن و تنظیمات OCR دیگر) و سپس درخواست خود را برای تبدیل تصویر به متن ثبت کنید. سرویس سپس تصویر را پردازش کرده و نتایج که شامل متن استخراج شده از تصویر است را به شما ارائه می‌دهد.

لطفا توجه داشته باشید که این وبسایت‌ها به خدمات تبدیل تصاویر به فایل ورد متفاوتی دسترسی دارند و توصیه می‌شود قبل از استفاده، نحوه کار و قوانین هر سرویس را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل