ارور موبایل
معرفی 10 نرم افزار ضبط صدا برای اندروید

معرفی 10 نرم افزار ضبط صدا برای اندروید

اگر به دنبال نرم افزار های ضبط صدا برای اندروید هستید، می توانید به موارد زیر توجه کنید:

1. Easy Voice Recorder: یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای ضبط صدا برای گوشی های اندرویدی هست که امکاناتی مثل شنود صدای ضبط شده، خروجی غیر فشرده و …

2. RecForge II: از این برنامه می توان به عنوان یک استودیو ضبط صدا حرفه‌ای استفاده کرد. در این برنامه، حتی می‌توانید از موتور صوتی‌ های شخصی خود استفاده کنید.

3. Hi-Q MP3 Voice Recorder: با این برنامه به طور خودکار صداهای شما به فرمت MP3 ذخیره می‌شوند.

4. Smart Recorder – High-quality voice recorder: یکی دیگر از برنامه‌های ضبط صدا با کیفیت بالا می‌باشد که دارای قابلیت ضبط صدایی پرسرعت و به طور خودکار نویزها را حذف می‌کند.

5. Snipback – Lifehacker smart voice recorder: با این می‌توانید ضبط صدا را به صورت خودکار و به صورت هوشمند انجام داد.

6. Call recorder – ACR: یکی از نرم افزارهایی است که با آن‌ می‌توانید مکالم‌های تلفنی خود را به صورت اتوماتیک ضبط کنید.

7. Tape-a-Talk Voice Recorder: از این برنامه برای ضبط سریع صدای شما از طرف خود استفاده می‌شود و بسیار قدرتمند در برابر نویزها و صداهای خارجی محیط است.

8. Voice Recorder Pro: یکی از بهترین برنامه‌های ضبط صدا با قابلیت هایی مانند ارائه بیش از 1 ساعت ضبط صدا ، یکی پیشرفته، تنظیم کننده پردازشی صدا و … می باشد.

9. Voice Recorder & Audio Recorder: با این نرم افزار می توانید صدای خود را با کیفیت عالی ضبط کرده و فایل های ذخیره شده را ویرایش کنید.

10. Dolby On: برش‌های کوتاه، آفرینش‌های صوتی، و ضبط صدای گروهی را با این نرم‌افزار انجام دهید و آنها را با دنیا به اشتراک بگذارید.

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل