ارور موبایل
نحوه حذف رمز عبور ویندوز 10

نحوه حذف رمز عبور ویندوز 10

قبل از شروع، مهم است که به شما اطلاع دهیم که این عمل رایانه شما را در دسترس همه قرار می دهد.

بنابراین، تنها در صورتی باید ادامه دهید که مطمئن باشید هیچ کس به‌جز شما نمی‌تواند به رایانه شما دسترسی فیزیکی داشته باشد. حذف صفحه رمز عبور ممکن است مفید باشد در صورتی که رایانه در اتاقی قفل شده باشد که در غیاب شما کسی به آنجا نرود.

رایانه خانگی و رایانه در یک کابین اداری قفل شونده می توانند نامزدهای خوبی برای حذف رمز عبور باشند. نحوه حذف رمز عبور از ویندوز 10 Windows + R را فشار دهید تا کادر محاوره ای Run ظاهر شود. دستور netplwiz را در کادر Run تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

پنجره حساب های کاربری باز می شود. علامت کادر انتخاب «Users must enter a username and password to use this computer» را بردارید. روی دکمه Apply کلیک کنید. از شما خواسته می شود رمز عبور خود را دو بار وارد کنید.

 

نحوه حذف رمز عبور ویندوز 10

 

اکنون کاربران نیازی به وارد کردن رمز عبور در این رایانه ویندوز 10 نخواهند داشت. این روش بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ کاملاً خوب عمل می کند.

همانطور که گفتیم، حذف کامل رمز عبور ممکن است در اکثر موارد ایده خوبی نباشد. از طرف دیگر، می‌توانید رمز عبور ساده‌تر و آسان‌تری برای وارد کردن داشته باشید. خب، رمزهای عبور ساده واقعاً امن نیستند، اما مطمئناً بهتر از بدون رمز عبور هستند.

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل