ارور موبایل
نحوه حذف Activate Windows واترمارک از ویندوز 10

نحوه حذف Activate Windows واترمارک از ویندوز 10

من یک لپ تاپ مبتنی بر ویندوز 10 دارم که به دلایلی نتوانستم ویندوز را روی آن فعال کنم. در نتیجه، سیستم عامل برچسب واترمارک “Activate Windows Go to Settings to activate Windows” را در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش می دهد. از آنجایی که نتوانستم مشکل فعال سازی را حل کنم، واترمارک واقعاً مانعی نداشت و می توانستم بدون هیچ مشکلی کار کنم. اما روز دیگر با لپ تاپم مشغول ضبط صفحه نمایش بودم. مشکل این بود که واترمارک Activate Windows نیز در ضبط صفحه ظاهر می‌شود – که البته ظاهر خوبی ندارد. امروز به شما خواهم گفت که چگونه به طور موقت این واترمارک را از صفحه ویندوز 10 حذف کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که بهترین و مناسب ترین راه برای خلاص شدن از شر این واترمارک، بدیهی است که ویندوز 10 خود را با وارد کردن یک کلید معتبر ویندوز 10 فعال کنید. اما، مانند من، اگر در فرآیند فعال سازی با مشکلی مواجه هستید، می توانید از روش زیر برای خلاص شدن موقت از شر واترمارک استفاده کنید.

 

نحوه حذف Activate Windows واترمارک از ویندوز 10

 

Activate Windows Watermark را حذف کنید

کلیدهای Windows + R را در رایانه خود فشار دهید تا کادر محاوره ای Run ظاهر شود

در کادر Run عبارت regedit را تایپ کرده و Enter را فشار دهید تا ویرایشگر رجیستری راه اندازی شود

اکنون در ویرایشگر رجیستری به کلید زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Microsoft > WindowsNT > CurrentVersion > SoftwareProtectionPlatform > Activation

 

نحوه حذف Activate Windows واترمارک از ویندوز 10

 

در زیر این کلید، متغیری به نام Manual (با نوع REG_DWORD) پیدا خواهید کرد. روی این متغیر دابل کلیک کنید و کادری باز می شود. مقدار پیش‌فرض در کادر Value data 0 خواهد بود… آن را به 1 تغییر داده و OK را کلیک کنید. اکنون ویرایشگر رجیستری را ببندید.

کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و خواهید دید که واترمارک Activate Windows از بین خواهد رفت. با این حال، این یک راه حل موقتی است زیرا این واترمارک به زودی باز خواهد گشت. با استفاده از روشی که در بالا توضیح داده شد می توانید دوباره آن را غیرفعال کنید.

این ترفند کوچک به شما کمک می کند تا واترمارک را در مواردی که نیاز شدید حذف کنید. شما باید ویندوز 10 خود را در اسرع وقت فعال کنید زیرا با به روز رسانی های منظم سیستم رایانه شما را ایمن نگه می دارد.

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل