ارور موبایل
نحوه خرید محصولات شرکت ایران خودرو و بهمن دیزل

نحوه خرید محصولات شرکت ایران خودرو و بهمن دیزل

خرید محصولات ایران خودرو با توجه به قرعه کشی بودن امکان شانس برنده شدن را بسیار پایین آورده است. ولی با این وجود قیمت ها در داخل کارخانه و بیرون بسیار تفاوت دارد. برای خرید خودرو از بهمن دیزل با توجه به بالا بودن قیمت ها و اکثریت کشنده بودن خودرو ها تعداد شرکت کنندگان نسبت به درخواست کنندگان ایران خودرو پایین است و محصولات بهمن دیزل در کمتر از 1 دقیقه تمام می شود.

 

ثبت نام در بهمن دیزل

 

نحوه خرید خودرو از بهمن دیزل کمتر از 1 دقیقه

خرید خودرو از بهمن دیزل با توجه به اینکه سریعا محصولات به فروش می روند کار سخنی است برای مثال : از هر 1000 نفری که وارد سایت بهمن دیزل می شوند 1 نفر شانس خرید خودرو را دارد.

چگونه خودرو از بهمن دیزل خریداری کنیم ؟

خرید خودرو از سایت بهمن دیزل نیازمند آموزش های خاصی است که بتوانید در کمترین زمان و سریعتر از همه خرید خود را تکمیل کنید این روند برای همه باید طی شود و فقط مختص شما نیست و کسانیکه به این سرعت خرید خودرو را انجام میدهند قطعا آموزش های لازم را در باب خرید خودرو سنگین دیده اند.

ثبت نام امپاور و کشنده فاو در سایت بهمن دیزل

ثبت نام ماشین های کشنده به سرعت انجام می شود لذا جهت دیدن دوره حتما سری به سایت آزمون خودرو بزنید تا با آموزش ها و ترفند های خرید خودروهای کشنده آشنا شوید.

شرایط ثبت نام بهمن دیزل

شرایط لازم برای خرید خودرو در بهمن دیزل داشتن ( گواهینامه – کارت بانکی – آدرس – کد پستی – شماره موبایل به نام ) می باشد که با استفاده از این اطلاعات می توانید ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

 

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل