ارور موبایل

نسخه تثبیت شده EMUI 10.1 به گوشی‌های هوآوی می‌رسد

مدتی است که رابط کاربری هوآوی تغییر چندانی نکرده، اما قرار است این مسئله تغییر کند. هوآوی به طور کلی با ارائه بروزرسانی در این بخش، کاربران خود را راضی نگه داشته است، اما گاهی اوقات زمان عرضه بین دو نسخه طولانی می‌شود. اما این بار این شرکت با ارائه نسخه جدید رابط کاربری خود به چند دستگاه، سعی دارد تجربه بهتری را به کاربران خود ارائه دهد.

رابط کاربری EMUI 10.1  هوآوی

هوآوی از رابط کاربری EMUI 10.1 در سری P40 خود رونمایی کرد و اکنون این برنامه در حال رسیدن به گوشی‌های دیگری در چین است. دستگاه‌های هوآوی P30، P30 پرو، سری نوا ۶ و تبلت MetaPad Pro در حال دریافت بروزرسانی جدیدی هستند. علاوه بر آن، صاحبان آنر V30 و V30 پرو در حال دریافت Magic UI 3.1 هستند که ویژگی‌های مشابهی را برای همتای EMUI خود به ارمغان می‌آورد.

در ادامه تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از EMUI 10.1 را مشاهده می‌کنید:

 

 

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، اطلاعات این رابط کاربری به همراه دستگاه‌هایی که قرار است از آن استفاده کنند نوشته شده است.

ویژگی‌های جدید رابط کاربری EMUI 10.1

برخی از ویژگی‌های جدید EMUI 10.1 شامل قابلیت‌های Multi-Window گسترده، پیام‌رسان MeeTime، دستیار صوتی Celia و گزینه‌ای برای روشن نگه داشتن نمایشگر است. رابط کاربری جدید به عنوان بروزرسانی OTA در دسترس است، البته در نرم‌افزار Huawei Club نیز یافت می‌شود. هنوز تاریخی برای عرضه جهانی این رابط کاربری اعلام نشده است، اما نباید زیاد دور باشد.

کاربران چینی هوآوی اکنون از بزرگ‌ترین مصرف کنندگان آن هستند. پس از این که آمریکا این شرکت را تحریم کرد، افراد بیشتری از کشور چین به حمایت از تولیدات داخلی خود روی آوردند و با این کار از ضرر مالی آن جلوگیری کردند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل