ارور موبایل

وان پلاس قصد ساخت یک گوشی مقرون به صرفه را دارد

شرکت وان پلاس در سال‌های اخیر توانسته است به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه در جهان تبدیل شود و این شرکت از فروش گوشی‌های هوشمند خود سود بالایی را بدست می‌آورد. به تازگی نیز مدیر عامل وان پلاس اعلام کرده است که شرکت وی در حال کار روی یک گوشی مقرون به صرفه است و قصد دارد هر چه سریع‌تر این شرکت خط تولید این گوشی را راه اندازی کند.

این خبر به واسطه پستی که مدیر عامل وان پلاس در اینستاگرام خود منتشر کرد اعلام شد اما وی درباره نام این دستگاه به طور مستقیم حرفی نزد و مشخص نیست گوشی‌ مقرون به صرفه این شرکت چه نام خواهد داشت اما از آنجایی که پست منتشر شده به صفحه‌ای جدید با نام OnePlusLiteZThing پیوند داده شده است انتظار می‌رود نام این گوشی نیز به همین صورت باشد. پس از گذشت چند روز شرکت وان پلاس به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد در ماه ژولای از محصولات جدید خود که گوشی مقرون به صرفه این شرکت نیز در میان آن قرار دارد رونمایی کند.

مدت نسبتا زیادی است که شایعه ساخت یک گوشی مقرون به صرفه توسط وان پلاس در فضای مجازی منتشر شده، اما تاکنون وان پلاس به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده بود و آخرین تلاش این شرکت برای ساخت گوشی مقرون به صرفه یا همان پایین رده به سال ۲۰۱۵ مربوط می‌شد.

اطلاعات سخت افزاری گوشی مقرون به صرفه وان پلاس

علاوه بر این یکی از توسعه‌دهندگان سخت افزار درباره گوشی مقرون به صرفه وان پلاس اعلام کرده که این گوشی به احتمال بسیار زیاد قیمتی حدود ۳۳۰ دلار خواهد داشت و عرضه آن از هند آغاز خواهد شد؛ از نظر سخت افزاری نیز این گوشی احتمالا از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با نرخ تازه سازی 90Hz استفاده خواهد کرد و پردازنده استفاده شده در این گوشی نیز از نوع Snapdragon 765 خواهد بود که از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل