ارور موبایل
چگونه تعداد قدم‌های خود را در Samsung Health بررسی کنیم؟

چگونه تعداد قدم‌های خود را در Samsung Health بررسی کنیم؟

Samsung Health از ابزارهای متصل‌ شده به آن، مانند گوشی یا ساعت گلکسی برای اندازه‌گیری و بروزرسانی تعداد قدم‌هایی که برداشته‌اید استفاده می‌کند. تعداد کل قدم‌هایی که تا همان لحظه برداشته‌اید در ساعت و گوشی شما به نمایش درمی‌آید تا همیشه از تعداد دقیق آن‌ها باخبر باشید.

قدم‌ها چطور محاسبه می‌شوند؟

تعداد قدم‌ها بیشتر اوقات با توجه به اطلاعاتی که از موقعیت مکانی شما به دست می‌آید تخمین زده می‌شوند. گاهی اوقات فعالیت‌هایی غیر از راه رفتن، برای مثل لرزش وسیله نقلیه، دوچرخه‌سواری و حرکت دست نیز تعداد قدم‌ها را افزایش می‌دهند.!

 

گذاشتن گوشی در کیف‌، کیف پول یا جیب ممکن است مانع ثبت پیشرفت شما شود، چون وقتی گوشی را با خود حمل نمی‌کنید برنامه نمی‌تواند به‌دقت قدم‌های شما را اندازه‌گیری کند. برای ارزیابی دقیق قدم‌ها، گوشی باید همیشه همراه شما باشد تا حسگرهای آن تمام فعالیت‌های شما را ثبت کنند.!

شاید دوست داشته باشید : حذف frp موبایل

اگر در ابتدا تعداد قدم‌ها را نمی‌بینید کمی بیشتر راه بروید. ممکن است برای آغاز فرایند ثبت قدم‌ها توسط قدم‌شمار به حرکت بیشتری نیاز داشته باشید. وقتی از ساعت گلکسی استفاده می‌کنید مرتب صفحه آن را بررسی نکنید. از فضا لذت ببرید، کمی قدم بزنید و بعدازاینکه مدتی را بیرون از خانه گذراندید تعداد قدم‌ها را بررسی کنید.!

به نظر می‌رسد شمارش قدم‌های من متوقف شده است

اگر دوست دارید از قبل تعداد قدم‌هایی را که می‌خواهید در روز بردارید مشخص کنید، در بالای صفحه سمت راست، روی سه‌نقطه بزنید. اگر قدم‌ شمار شما متوقف شده باشد گزینه «ازسرگیری شمارش قدم‌ها» در منو به نمایش درمی‌آید. اگر قدم‌ شمار کار می‌کند گزینه «توقف شمارش قدم‌ها» به نمایش درمی‌آید.

وقتی قدم‌شمار متوقف باشد، در Widget خانه، کادر گام‌شمار و زبانه گام‌شمار کلمه «متوقف» به نمایش گذاشته می‌شود.

_وقتی برای ثبت قدم‌ها در Samsung Health به‌جای گوشی از دستگاهی مانند ساعت گلکسی استفاده می‌کنید، تعداد قدم‌های هدف را انتخاب کنید و روی علامت سه‌نقطه که گوشه بالا سمت راست صفحه‌ قرار دارد بزنید، به «نحوه نمایش قدم‌ها» بروید و «تمام قدم‌ها» را انتخاب کنید، یا اطمینان حاصل کنید گزینه «گوشی موبایل» فعال است. اگر گزینه «گوشی موبایل» فعال باشد تعداد قدم‌ها به‌صورت هم‌زمان بروز می‌شود. اگر «تمام قدم‌ها» فعال باشد، تعداد کل قدم‌های شمارش‌شده به نمایش‌ در‌می‌آید و تعداد آن در گوشی شما و تمام دستگاه‌های دیگری که به Samsung Health متصل هستند بروز می‌شود.

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل