ارور موبایل
چگونه صفحه گوشی خود را تمیز کنیم

چگونه صفحه گوشی خود را تمیز کنیم

هر کاربر گوشی هوشمند هر کجا که می رود گوشی خود را همراه خود می برد. کثیفی از صفحه نمایش گوشی شما دور نیست، حتی زمانی که در تمام طول روز در خانه بماند. راه‌های مطمئنی برای تمیز کردن صفحه نمایش گوشی در صورت وجود لکه ناخواسته بر روی آن وجود دارد.

شما صفحه گوشی خود را بیش از هر قسمت دیگری از گوشی خود لمس می کنید. در طی این فرآیند، روغن ها و لکه های دست شما صفحه گوشی را کثیف می کند. علاوه بر این، راه های مختلفی وجود دارد که گرد و غبار و کثیفی می توانند به صفحه نمایش گوشی شما راه پیدا کنند.

تمیز نگه داشتن صفحه نمایش گوشی در صورت وجود کثیفی ضروری است. در اینجا، من راهنماهایی را در مورد نحوه تمیز کردن صفحه نمایش گوشی بدون آسیب رساندن به آن به اشتراک می گذارم.

نحوه تمیز کردن صفحه لمسی تلفن همراه

ممکن است با یک شلوار یا هر حوله دیگری صفحه گوشی خود را به سرعت تمیز کنید. اما، تکنیک های موثری وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از آسیب دیدن صفحه نمایش استفاده کنید. راهنماهای زیر را بخوانید تا بدانید چگونه صفحه گوشی خود را تمیز کنید.

از پارچه نرم استفاده کنید.

یک پارچه تمیز و نرم، ترجیحاً یک دستمال یا دستمال کاغذی تهیه کنید. مقدار کمی ضدعفونی کننده دست مبتنی بر الکل را به پارچه نرم اضافه کنید و صورت صفحه نمایش را پاک کنید. صفحه گوشی را به آرامی با پارچه نرم مالش دهید تا صفحه نمایش گوشی شما تمیز شود.

ساده ترین و سریع ترین راه برای پاک کردن گرد و غبار از محافظ صفحه استفاده از پارچه نرم است. در حالی که صفحه گوشی کثیف شده است، از پارچه ضخیم برای تمیز کردن صفحه استفاده نکنید. ضدعفونی کننده همراه با پارچه نرم به ضد عفونی کردن صفحه گوشی کمک می کند.

لازم است هنگام تمیز کردن گوشی خود مراقب باشید. اگر از پارچه نرم استفاده می کنید، این نکات را در مورد نحوه تمیز کردن صفحه گوشی با ضدعفونی کننده دست دنبال کنید.

  • قبل از تمیز کردن گوشی خود را خاموش کنید تا قسمت های کثیف روی صفحه را ببینید
  • پارچه نرم را به صورت دایره ای روی صفحه گوشی به آرامی بمالید.
  • از مواد ضد عفونی کننده اضافی روی پارچه خودداری کنید.
  • هنگام تمیز کردن صفحه نمایش فشار زیادی وارد نکنید.

محافظ صفحه نمایش را بردارید.

اگر صفحه نمایش شما همچنان کثیف به نظر می رسد، پس زیر محافظ صفحه کثیفی پنهان شده است. چگونه لکه زیر محافظ صفحه نمایش را تمیز می کنید؟ صفحه گوشی را بردارید و آن را پاک کنید.

برای پوشاندن صفحه نمایش گوشی از محافظ صفحه نمایش استفاده می شود. محافظ صفحه نمایش گوشی را در برابر آلودگی و خط و خش محافظت می کند. با این حال، حتی اگر از محافظ صفحه استفاده می کنید، یک لکه ناخواسته می تواند از صفحه گوشی شما عبور کند.

چقدر آسان می توانید صفحه گوشی را با هدایت محافظ صفحه جدا و تمیز کنید؟ این مراحل نحوه حذف گرد و غبار از محافظ صفحه را نشان می دهد.

  • یک کارت صاف را در شکاف لبه صفحه قرار دهید
  • محافظ صفحه را به آرامی بالا بکشید تا آن را بردارید.
  • اگر کارت کار نمی کند از نوار چسب کوچک استفاده کنید.
  • محافظ صفحه نمایش را روی یک میز تمیز قرار دهید.
  • صفحه گوشی را با پارچه نرم تمیز کنید

 

آیا می توانم از خمیر دندان برای تمیز کردن صفحه گوشی خود استفاده کنم؟

می توانید از خمیر دندان برای تمیز کردن لکه های لکه دار و ترک های خفیف روی صفحه نمایش گوشی خود استفاده کنید. با این حال، بیشتر خمیردندان ها در تمیز کردن صفحه نمایش گوشی موثر نیستند. خمیردندان خاصی وجود دارد که آلودگی روی صفحه گوشی را از بین می برد.

خمیر دندان را به آرامی روی نقطه کثیف صفحه گوشی خود بمالید. خمیر دندان را با یک پارچه نرم مالش دهید و سپس آن را تمیز کنید.

با این حال، اگر صفحه نمایش آن ترک خورده است، از خمیر دندان روی گوشی خود استفاده نکنید. می تواند آسیب بیشتری به بار آورد تا سود.

به هر حال، نگه داشتن گوشی از مناطق کثیف و لکه ها به بهترین وجه به این سوال شما پاسخ می دهد که «چگونه صفحه گوشی خود را تمیز نگه دارم؟» علاوه بر این، استفاده از کاور گوشی و محافظ صفحه نمایش از صفحه نمایش گوشی شما در برابر آلودگی های ناخواسته محافظت می کند. همچنین هنگام تمیز کردن صفحه گوشی خود باید احتیاط بیشتری به خرج دهید تا ترک نخورد.

 

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل