ارور موبایل

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم؟

آیا باتری iOS شما خیلی سریع تخلیه می شود؟ در اینجا بهترین نکات برای افزایش عمر باتری و بهبود سلامت باتری آیفون آورده شده است.

در این راهنما، من قصد دارم چند نکته و ترفند برای بهبود سلامت باتری آیفون را با شما به اشتراک بگذارم. آیفون‌های اپل به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و پشتیبانی نرم‌افزاری یک‌ساله معروف هستند. این باعث می شود که آنها برای کاربران گوشی های هوشمند انتخابی عالی باشند. در حال حاضر، با تمام ویژگی های جالب تعبیه شده در آیفون، طبیعی است که کاربران آیفون های خود را به حداکثر توان خود برسانند. این البته به قیمت تمام شدن سریع باتری است.

علاوه بر این، اپل به دلیل استقرار باتری‌های با ظرفیت کمتر (و در عین حال کارآمد) در آیفون‌های خود به خوبی شناخته شده است. بنابراین، سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه می توان سلامت باتری آیفون را بهبود بخشید تا گوشی هوشمند اپل برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی در عملکرد استفاده شود.

باتری آیفون بسته به نحوه استفاده از آیفون ممکن است برای مدت طولانی دوام بیاورد یا نباشد. این باتری است که مسئولیت اجرای انواع برنامه ها، به روز رسانی های نرم افزاری و غیره را بر عهده می گیرد. بنابراین، عمر باتری با گذشت زمان کاهش می یابد.

 

نکاتی برای بهبود سلامت باتری آیفون

اکنون، اجازه دهید نکات مختلف آزمایش شده و آزمایش شده را بررسی کنیم که می تواند به افزایش عمر باتری آیفون کمک کند.

آیفون خود را بدون شارژ رها نکنید

همیشه اطمینان حاصل کنید که هرگز با باتری صفر در آیفون خود مواجه نشوید. هنگامی که شما به طور منظم با باتری صفر در آیفون مواجه می شوید، دوره نیمه عمر باتری لیتیوم یونی را کاهش می دهد. بهترین حرکت این است که درست زمانی که حدود 30 درصد از شارژ باقی مانده است، دستگاه خود را روی شارژ مجدد قرار دهید.

هرگز آیفون خود را در تمام طول شب روی شارژ قرار ندهید

بگذارید این را به وضوح درک کنیم. شما می توانید آیفون خود را در شب یا روز تنظیم کنید زیرا این مشکل نیست. مشکل اصلی شارژ نگه داشتن آیفون حتی پس از شارژ کامل باتری است. سپس به چیزی به نام شارژ قطره ای منجر می شود.

باتری های آیفون شما از قبل شارژ مورد نیاز خود را دارند. با این حال، با روشن شدن شارژ، شارژ بیشتری به باتری وارد می شود.

iOS دارای یک ویژگی هوشمند است. اگر آیفون خود را روی شارژ قرار دهید و هر روز در ساعت مشخصی شارژ را متوقف کنید، iOS این الگو را دنبال می کند و شارژ باتری را در حدود 80 درصد متوقف می کند. این به دلیل الگوریتم هوش مصنوعی و به دنبال آن iOS اتفاق می افتد.

لازم به ذکر است که برای استفاده روزانه شما باتری کافی در دسترس است و نیازی به شارژ بیشتر نیست. در برخی موارد، اگر الگوریتم تعیین کند که شارژ بیشتری لازم است، شارژ باتری تا 100 درصد افزایش می یابد.

در اینجا نحوه فعال کردن ویژگی بهینه شارژ باتری در آیفون خود آورده شده است.

  • تنظیمات را باز کنید.
  • به باتری بروید و روی آن ضربه بزنید.
  • سپس روی Battery Health ضربه بزنید.
  • در زیر آن به گزینه Optimized Battery Charging بروید و روی کلید کنار گزینه برای فعال کردن آن ضربه بزنید.

 

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم؟

 

برگه های مرورگری را که استفاده نشده اند ببندید

شما از سافاری برای مرور وب سایت های مختلف استفاده می کنید. پس از اتمام کار با صفحات وب، مطمئن شوید که آنها را ببندید. در غیر این صورت، با فعال بودن اینترنت در آیفون، تب های مرورگر با صفحات وب فعال، آب آیفون شما را می مکند.

من حتی پیشنهاد می‌کنم برنامه‌هایی را که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید ببندید. در غیر این صورت، فعال نگه داشتن برنامه بدون هیچ دلیلی، باتری را خالی می کند. من این ترفندها را امتحان کردم و واقعاً برای من کار کرد که مقداری باتری را در آیفون خود حفظ کنم.

وقتی باتری کافی باقی مانده است، حالت کم مصرف را روشن نکنید

من بیشتر اوقات این را تجربه کرده ام. اگر آیفون شارژ کافی در حدود 60 درصد یا بیشتر داشته باشد، فعال کردن حالت کم مصرف باتری را سریع‌تر خالی می‌کند. از روی کنجکاوی، چند بار عمداً این کار را انجام دادم و دیدم که آب میوه ناپدید می شود زیرا حالت کم مصرف به صورت دستی با شارژ باتری در دسترس است.

چرا من این را می گویم، به این دلیل است که اکثر کاربران ممکن است فکر کنند روشن نگه داشتن حالت کم مصرف باعث می شود آیفون در هنگام کار باتری کمتری مصرف کند. اینطور نیست.

معمولاً زمانی که شارژ باتری 20 درصد یا کمتر در آیفون باقی می ماند، حالت کم مصرف شروع می شود. این باعث می‌شود باتری زمان قبل از تمام شدن کامل آب صرفه‌جویی شود، به طوری که در همین حین می‌توانید یک پریز برق پیدا کنید و آیفون را شارژ کنید.

 

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم؟

 

همیشه از آداپتورهای برق رسمی اپل استفاده کنید

همه ما می دانیم که گجت های اپل گران هستند و لوازم جانبی مربوط به آن نیز گران هستند. این بدان معنا نیست که با استفاده از یک کپی ارزان قیمت از آجر برقی اپل برای شارژ کردن آیفون خود، آیفون خود را به خطر می اندازید. هر بار ارزان ممکن است خوب نباشد. به همان اندازه که من این را برای حفظ عمر باتری آیفون می گویم، برای ایمنی شما بسیار مهم است.

آداپتورهای ارزان قیمت و کپی ممکن است در اثر حرارت ناشی از شارژ باتری منفجر شوند. این برای شما، آیفون و هر چیز دیگری در نزدیکی آن خطرناک است. کنترل کیفیت اپل در سطح بعدی قرار دارد و یک آداپتور برق ارزان قیمت هرگز به آن نزدیک نمی شود.

شاید به دلیل اشکال در iOS با عمر باتری کم مواجه شده باشید

معمولا کسانی که از نسخه بتا iOS استفاده می کنند ممکن است باگ ها و اشکالات مختلفی از جمله از دست دادن باتری آیفون خود را ببینند. بنابراین، مطمئن شوید که به‌روزرسانی‌های iOS را بر روی آیفون خود نصب کنید.

  • برنامه تنظیمات را اجرا کنید.
  • روی General ضربه بزنید.
  • سپس بر روی Software Update ضربه بزنید.
  • منتظر بمانید تا آپدیت جدید iOS نمایش داده شود.
  • روی Download and Install ضربه بزنید تا بروزرسانی آیفون خود را به این بیلد جدید iOS آغاز کنید.

 

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم؟

پس از ارتقاء به iOS جدید، بررسی کنید که آیا باتری آیفون شما سریع‌تر تمام می‌شود یا می‌تواند باتری را بهتر از آنچه در نسخه قبلی iOS انجام می‌داد صرفه‌جویی کند.

سعی کنید به حداکثر چرخه شارژ آیفون نرسید

تخمین زده می شود که پس از 400 تا 500 بار شارژ، قدرت باتری آیفون کاهش می یابد. بنابراین، برای به حداقل رساندن شارژ باید بدانید و بفهمید که چگونه می‌توانید از آیفون به‌طور مؤثر استفاده کنید تا کارهای مهم شما انجام شود و همچنان بتوانید قبل از اینکه آیفون را شارژ کنید، حدود 30 تا 40 درصد باتری را ذخیره کنید.

می توانید هر روز ویژگی های آیفون را که از آنها استفاده نمی کنید خاموش کنید. هر چه مدت زمان بیشتری را بدون تکمیل چرخه شارژ تخمینی آیفون ما ادامه دهید، دستگاه شما دوام بیشتری خواهد داشت و عملکرد موثرتری خواهد داشت.

آیفون‌ها فقط گوشی‌های هوشمند نیستند. آن‌ها دستگاه‌های هوشمندی هستند که می‌توانند با همه آن ویژگی‌های مفیدی که در آنها انباشته شده است، به اهداف متعددی کمک کنند. بنابراین، مهم است که با دقت از آیفون استفاده کنید تا قبل از اینکه به مدل جدیدتر آیفون بروید، باتری آن بیشتر دوام بیاورد. امیدوارم این نکات برای بهبود سلامت باتری آیفون برای شما مفید باشد.

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل