ارور موبایل
چگونه قفل موبایل را باز کنیم؟

چگونه قفل موبایل را باز کنیم؟

دورود برشما دنبال کنندگان ارور موبایل: در این مقاله قصد داریم درباره باز کردن قفل موبایل در صورت فراموشی رمز صحبت کنیم. گاهی اتفاق می افتد که به هر دلیلی رمز گوشی خود را گم می کنیم و اطلاعات درون موبایل برایمان مهم هستند. و برای اینکه قفل موبایل را باز کنیم باید تخصص داشته باشیم. اگر اطلاعات موبایل شما مهم نیست بایستی گوشی خود را ریست فکتوری نمایید. اگر اطلاعات شما مهم است امروز به شما نرم افزاری را معرفی خواهیم نمود تا بتوانید موبایل خود را باز کنید.

چگونه قفل موبایل را باز کنیم؟

آیا باز کردن قفل موبایل امکان پذیر است؟

بله, شما با دانلود oxygen به بیش از 1000 مدل گوشی دست خواهید یافت که خوش شانس باشید گوشی شما توسط oxygen پشتیبانی شود. ولی این نرم افزار تا اندروید 12 را پشتیبانی می نماید.

بسیاری از افراد به دنبال برنامه هایی میگردند که ساده باشد و بدون هیچ تلاشی قفل موبایل را باز کنند. این فکر کاملا بیهوده است. چرا که نرم افزاری تولید شده کاملا تخصصی هستند, و برای حذف قفل موبایل نیاز به دانش یا خواندن منوهای برنامه ها را باید داشته باشید.

چگونه رمز گوشی را باز کنیم بدون پاک شدن اطلاعات

خب همانطور که اشاره کردیم برنامه هایی مانند oxygen قابلیت خواندن رمز موبایل را دارند و برای استفاده از این برنامه ها باید لپ تاپ یا کامپیوتر با ویندوز 10 به بالا داشته باشید با نسخه 64 بیتی تا نرم افزار اکسیژن بتواند اجرا شود.

کد باز شدن قفل گوشی الگو

پس از یافتن رمز موبایل در oxygen شما رمز موبایل را یافته اید. و با وارد کردن رمز درون موبایل قفل شما باز خواهد شد. و کد ها و یا دستورات دیگری برای آنلاک موبایل وجود ندارد.و اما میرسیم به معرفی دو نرم افزار دیگر که فوق العاده کاربردی هستند. تا بتوانید قفل موبایل را باز کنید.

شما با دانلود ufed نیز می توانید عملیات یافتن رمز موبایل را طی کنید. این برنامه هواداران زیادی دارد. و بین تعمیرکاران موبایل بسیار محبوب است.

برنامه دوم md-next است. که با دانلود md-next عملیات زیادی را می توانید روی موبایل پیاده کنید مثلا یافتن رمز – بک آپ از موبایل – سولوشن های موبایل و …

 

نتیجه گیری

هر 3 برنامه برای آنلاک قفل موبایل کاربردی می باشند و مورد استفاده هزاران نفر از سراسر جهان هستند و امیدواریم این مقاله کمک کافی به شما کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل